Aviseringar
Rensa alla

Ingen känsel


Ämnesstartare

jag har ganska lite känsel i kroppen...
kan sticka in en säkerhets nål rakt in i låret utan att ens märka att den är där, känns inget när jag skär mig, folk kan nypa mig hur hårt som helst, blåmärken känns ej, har ganska lite känsel på de privata delarna...

antar att detta inte är normalt, vad kan vara fel? får ont ibland men inte ofta av utomstående faktorer.


   
Citera
Åtta

k2punk:

kan sticka in en säkerhets nål rakt in i låret utan att ens märka att den är där, känns inget när jag skär mig

För att uppnå vad...?


   
SvaraCitera

Prova att sluta med att sticka in nålar rätt in i låren. Det låter inte heller normalt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

För att uppnå vad...?

vad menar du?

LillMonstret:

Prova att sluta med att sticka in nålar rätt in i låren. Det låter inte heller normalt. [smile]

jag vet det, men testade känseln


   
SvaraCitera

Om du har så dålig känsel tycker jag du ska åka till läkare/skolsköterskan, det låter inte normalt alls.


   
SvaraCitera

Finns en sjukdom/syndrom eller något som gör att man inte känna smärta.


   
SvaraCitera

Vad ÄR "normalt"? Du är 14 och helt "normal"... Nöjd?


   
SvaraCitera
Åtta

k2punk:

vad menar du?

Vad uppnår du genom att sticka nålar i låret och skära dig?


   
SvaraCitera

Sök för det det kanske inte låter farligt men människan har känseln för en anledning


   
SvaraCitera

k2punk:

jag vet det, men testade känseln

Din mamma testade känseln [mad]


   
SvaraCitera

Alla är olika känsliga, du är normal, yay...


   
SvaraCitera
blum
 blum

Nja asså, du har ju mindre känsel än vad som är "normalt", så det kanske är värt att kolla med en läkare?
Det finns ju folk som inte har någon känsel alls, och det är rätt farligt, speciellt när man är barn..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter som ett problem... jag tycker du ska rådfråga nå¨n eller gå till läkaren ... för det är nog med all sägerhet nåt som är fel...[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack:)


   
SvaraCitera

Det finns en sjukdom där man inte kan känna smärta, det är ganska ovanligt men finns i nån by i Lappland pga inavel.


   
SvaraCitera