Aviseringar
Rensa alla

Ingen motivation till att göra skolarbete! HJÄLP!


kachin

avregga från um [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

avregga från um [zzz]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta på legally blonde 1! när elle woods ska plugga juridik och sånt ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har motivationen men inte orken. Som det ser ut nu är det inte ens säkert att jag kommer att klara gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Jag har motivationen men inte orken. Som det ser ut nu är det inte ens säkert att jag kommer att klara gymnasiet.

Kämpa på med skiten!
Önskar jag hade gjort det, du fattar inte hur du kommer ångra det sen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

Ge mig reeeeeeeeegler!! kan inte slita mig från datorn och ta tag i det![cry][cry][cry]jobbar bäst under press!

Jag kan låsa dig en dag? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Jag kan låsa dig en dag? XD

[blush] [ops]


   
SvaraCitera

Så gör jag å [party] det sjuka är att jag får bra betyg ändå xD


   
SvaraCitera

haha , fan känner samma sak . Men orkar inte stressa upp mig . pluggar bara natten före men det verkar funka för än så länge har jag inge G ^^ [party]

... förutom idrott .. där är det fan helt jävla omöjligt att få högre betyg än G >.< shit !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah omg, har samma problem! Beror nog mest på att jag HATAR skolan och jag HATAR att göra en massa skit som är tråkigt/meningslöst.. Ska dock försöka skärpa mig till i höst..

Vet inte vad jag kan ge för tips egentligen eftersom det är likadant för mig.. men du kan ju tänka: Vad är jobbigast, att plugga även fast du har 0 motivation och få skiten överstökad - ELLER sitta och plugga som fan natten innan provet.

Jag har alltid gjort så nästan, men jag har inte fått dåliga betyg för det! Något som jag tycker är förjävligt är när man får ngn skitbok av läraren som man ska läsa... jag pallar ju aldrig att läsa den utan sitter och läser 400 s i sista minuten [zzz]


   
SvaraCitera

Är samma sak för mig, inte direkt så att jag får bara g och ig, men matten kräver verkligen att man gör nånting. Just nu ligger jag.... kanske 20 sidor bakom och även om jag skulle ha väldigt lätt att lära mig nya saker kan jag inte lära mig sånt jag inte läst och testat : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

Jag sparar alltid läxor och prov till kvällen före, vilket resulterar att jag får panik för att jag inte kan någonting, för att tiden inte räcker till och hela faderullan. Jag sparar alla läxor så när jag sen måste göra dom har jag en hel hög framför mig.

OF 5:

känner igen det där, ända sättet att lösa det är att göra det direkt. trotts att man inte är ett dugg motiverad

fast jag plugga iof aldrig[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

TIPS?! =D[sad]

Släng datorn och ha boken framför dig, efter en kvart kommer du att läsa flera gånger tills man fattar.

Så gör jag, (men jag slängde inte datorn) [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera