Aviseringar
Rensa alla

Ingen orgasm - bara utlösning och inget sprut


Ämnesstartare

Hej!

Jag har ett problem. När jag runkar får jag aldrig någon orgasm och jag sprutar heller aldrig. Det blir bara en utlösning och rinner ut. Jag tycker ju det är mycket tråkigt såklart men nu har jag även blivit orolig för att något kan vara fel.

På RSFU läste jag

"Det kan hända att utlösningen kommer utan orgasm och att sperman rinner ut ur urinröret utan att spruta. Detta är ett tillstånd som kan uppstå i samband en del neurologiska sjukdomar och kan vara ett stort problem. Utlösningen gör nämligen att kåtheten avklingar och erektionen försvinner."

Jag är alltid med om att sperman rinner ut ur urinöret utan att spruta och däreffetr försvinner kåtheten och erektionen omedelbart.

Någon som har samma problem, eller någon som har mer information om detta?


   
Citera

Du runkar väldigt ofta eller hur? Det hinner knappt komma någon ny sperma. Vänta i typ 3-4 dagar utan att runka (om du nu kan klara det[crazy])och sedan så kommer du ha en rejäl laddning (if you know what i mean).


   
SvaraCitera

fan va kul

du kan leka sköldvulkan medan alla andra pojkar är som konvulkaner.


   
SvaraCitera

Homer:

Du runkar väldigt ofta eller hur?

varför i helvete skulle det förklara att han inte får orgasm utan bara rinner lite menar du?


   
SvaraCitera
time
 time

Runkarn:

Detta är ett tillstånd som kan uppstå i samband en del neurologiska sjukdomar och kan vara ett stort problem.

Är det ett neurologiskt problem är det inte något fel på din tjillevipp i alla fall. Jag tycker du ska kolla upp det här hos en läkare eller på ungdomsmottagningen, de har tystnadsplikt och du är inte ensam om problemet!


   
SvaraCitera