Aviseringar
Rensa alla

Ingen orgasm :/


Kop ngn sexleksak lr ngt, hetta till det sa gar det nog ska du se 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pysen:

Jag och min pojkvän har snart varit tillsammans i 2 år, och han har aldrig gett mig en orgasm :/

får du lät orgasm då du onanerar?


   
SvaraCitera

ohYEA_:

men gud xD SÅ kul varente

joo[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]
jag har haft en extremt tråkig vecka[cry][cry][cry]o nu mobbar du mig[cry][cry][cry] *emo*


   
SvaraCitera

Kommunikation är något av det viktigaste för ett bra sexliv.

Om du har svårt för det så kan du börja fråga honom när du t ex suger av honom om han gillar det och hur han vill att du ska göra. Sen när det blir hans tur och han slickar dig så kommer han förmodligen fråga dig om du gillar det/hur du vill ha det.

Annars är det ju bara sexigt att köra lite dirty talk under akten och då kan du ju berätta hur du vill ha det lite mer.

Sen att du inte kommit på 2 år är ju insane, antingen har ni extremt tråkigt sexliv eller så har du någon pskologisk spärr. Pröva byt tekniker i sängen, den ena kan vara mer dominant nån gång osv. Våga göra nya grejor som bondage och även annorlunda ställningar.

Om det inte löser sig så skicka ett PM så kan ni få min mailadress el telefonnummer så kan vi ta det lite mer ingående. It's my work 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du fejkat jäkligt bra varje gång, eller skiter han bara i det? Om sanningen är det sistnämnda får du dumpa han hårt eller prata ut ordentligt (skälla.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sockerconny:

Har du fejkat jäkligt bra varje gång, eller skiter han bara i det? Om sanningen är det sistnämnda får du dumpa han hårt eller prata ut ordentligt (skälla.)

jag har aldrig fejkat... :/


   
SvaraCitera

Kan du få någon på(av) egen hand?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Kan du få någon på(av) egen hand?

ja..absolut inga problem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Kan du få någon på(av) egen hand?

pysen:

ja..absolut inga problem!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


   
SvaraCitera

pysen:

ja..absolut inga problem!

Vad sysslar din pojkvän med då? Då måste du ju veta vad han gör fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Vad sysslar din pojkvän med då? Då måste du ju veta vad han gör fel.

Han "tröttnar" ju efter ett tag, han orkar väll inte hålla på så länge, eller jag vet inte 🙁


   
SvaraCitera
blum
 blum

hur känns det då? blir det liksom skönare och skönare? känns det som att den är på väg att komma men så händer det ingenting, eller kommer du aldrig i närheten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

hur känns det då? blir det liksom skönare och skönare? känns det som att den är på väg att komma men så händer det ingenting,

Precis så känns det men sen händer inget :/


   
SvaraCitera
blum
 blum

pysen:

Precis så känns det men sen händer inget :/

ah. vet hur det känns[zzz]
hjälper du till själv då? du kan ju, öh, ta på dig själv när ni har sex?
om du gör det och det ändå inte går kanske det är något psykiskt. att du inte känner dig trygg, att du inte vågar eller nått. har du väldigt dåligt självförtroende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

ah. vet hur det känns
hjälper du till själv då? du kan ju, öh, ta på dig själv när ni har sex?
om du gör det och det ändå inte går kanske det är något psykiskt. att du inte känner dig trygg, att du inte vågar eller nått. har du väldigt dåligt självförtroende?

Nej det är absolut inte det att jag inte vågar! Jag tycker att jag har bra självförtroende och jag känner mig verklkigen trygg med min kille, jag vet inte vart haspen sitter :/


   
SvaraCitera