Aviseringar
Rensa alla

Ingen ormasm vid sex+dildo problem


Ämnesstartare

Jag kan inte komma med min pojkvän!
Är väldigt kär i honom och är attraherad av honom och allting men jag har bara så svårt att komma. Det tar sån tid för mig om man säger så. Vet inte vad jag ska ta mig till för han känner sig ju också pressad av det.

Han var huuur gullig som helst en kväll och gjorde verkligen allt för att få mig att komma men det gick inte då heller. Vi brukar göra det i duschen och jag brukar då rida honom. I början låg han bara där. Inte särskilt sexigt. Sedan började han jucka tillbaka och det är jävligt skönt. Efter det började jag stimulera klitoris samtidigt men ibland känns det nästan inte? Fattar verkligen inte varför.

Det är allra skönast vid penetrationen men efter en stund känns det inte så skönt längre. Jag tar ibland pauser för det brukar funka när jag onanerar men ändå känns det inte så mycket. Ibland kan man luta sig bakåt eller framåt också för att det ska bli skönare men det är ändå bara skönt en kort stund.

Ska jag behöva onanera innan så jag nästan kommer för att det ska funka eller VAD?! Var föresten inte alls skönt förut när jag lekte med min dildo. Svider som fan ibland ju. Använde glidmedel men ska kanske ha mycket på då eller?

Känns väldigt frustrerande detta. Snälla hjälp [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vissa har svårare än andra att komma. Onanera och sexa inte när du inte är kåt, låter som att det är det du gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ormasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som om ni båda är urkassa. [smile]


   
SvaraCitera

I duschen? [tard] Aldrig fattat d. Obevkämt och "awkward". Sen så är det inte många som kan komma av endast penetration.

+

Jonnybravo91:

Låter som om ni båda är urkassa.


   
SvaraCitera
orcite

Du slappnar inte av / är inte the mood på ett ordentligt sätt.. Problemet ligger i ditt huvud. Inte i hans prestationsförmåga eller i ditt underliv, utan i ditt huvud.


   
SvaraCitera

är nästan helt omöjligt att komma om man känner press på sig att komma, helt jävla värdelöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodan89:

ibland känns det nästan inte

har han liten snopp?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läste orm-orgasm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför är orgasmen så viktig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ju ändå ingen mening med att du skall komma, fokusera mer på att få killen att komma istället, är ju det som sex går ut på[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har ni sex på ett badrumsgolv? Lägg er i en skön säng, ta fram lite massageolja och ta god tid på er. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodan89:

ka jag behöva onanera innan så jag nästan kommer för att det ska funka eller VAD?! Var föresten inte alls skönt förut när jag lekte med min dildo. Svider som fan ibland ju. Använde glidmedel men ska kanske ha mycket på då eller?

Du lägger för fet vikt på det vaginala, klittan e ju the goal, du borde fattat det nu, 20ffs.

Kör på G-punkten eller inre g-punkten annars, dom brukar do the trick för min tjej iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodan89:

Var föresten inte alls skönt förut när jag lekte med min dildo.

vanlig dildo är ju värdelöst, ta nåt med bra vibrationer, lr ta dildon och lägg mobilen på klittan och he på en vibrerande låt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm ja det är nog bara i mitt huvud faktiskt. Jag känner mig jämt pressad men borde väl bara slappna av.

Vi gör det ju i duschen inte på badrumsgolvet det blir ju hårt och kallt [shake]

Jo han kommer ju alltid men inte lilla jag [cry]

Ibland har vi ju sex fastän jag inte är särskilt kåt och då är det ju inte alls konstigt om jag inte kommer.

Tack för alla svar. Jag får helt enkelt försöka slappna av och låta det ta tid. Känns bara frustrerande eftersom vi varit ihop ett halvår nu och jag aldrig har kommit. Men jag ska som sagt försöka slappna av och det är ju inte hela världen om jag inte kommer för det är skönt ändå [wink]

Tack alla! [bigsmile]


   
SvaraCitera