Aviseringar
Rensa alla

Ingen ormasm vid sex+dildo problem


blum
 blum

grodan89:

Vi gör det ju i duschen inte på badrumsgolvet det blir ju hårt och kallt [shake]

men du sade ju att han låg ner och du red honom? :S

Stressa hur som helst inte fram nått, det kommer gå till slut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog inget ovanligt problem men huvudorsaken är nog för att du är spänd och har för mycket kännslor liksom, svårt att förklara men det är vad jag har fått höra av vänner och på UMO:s reklamblad. Försök tänk på någon/något annat, gör det i en annan miljö så kanske känslorna släpper?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

men du sade ju att han låg ner och du red honom? :S

Aa han har badkan i duschen förstår du och med duschen på blir det inte kallt [wink]

zulgum:

Det är nog inget ovanligt problem men huvudorsaken är nog för att du är spänd

Det har du rätt i jag borde försöka slappna av. Ska verkligen försöka med det [y] Vet inte hur jag ska kunna göra det skönare för mig själv men det kanske inte behövs. Det är nog bara att jag tänker för mycket på det som det inte går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*badkar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tycker att det är skönt, varför haka upp sig på orgasm-delen?


   
SvaraCitera

zulgum:

UMO:s reklamblad

hahahaha naw [love]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

I duschen? [tard] Aldrig fattat d. Obevkämt och "awkward".

Asså, VA?


   
SvaraCitera

stereo total:

Asså, VA?

Går ju inte att få in den [blush]. Eller jo, om man lyfter upp den andre men det är ju jätteläskigt, tur att jag har adhesive ducks [cute] Kanske går bättre om man har ett badkar [wink]. Du får gärna berätta hemligheten med att lyckas men tror mest att det är pga. längdskillnader mellan personerna ska ska utföra "the nasty"

Dold text:


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Går ju inte att få in den [blush]. Eller jo, om man lyfter upp den andre men det är ju jätteläskigt, tur att jag har adhesive ducks

Haha va? Men alltså, hur kan du inte få in den? Utveckla för jag förstår inte.

Skentrevlig:

Kanske går bättre om man har ett badkar [wink]

Nej, inte om det är ett vanligt badkar. Då är det trångt, och har du svårt i duschen blir det nog svårare där. Beror mycket på hur ni har sex.

Skentrevlig:

Du får gärna berätta hemligheten med att lyckas men tror mest att det är pga. längdskillnader mellan personerna ska ska utföra "the nasty"

Hur stor längdskillnad är det då?
Jag har inga problem med det trots att min pojkvän är väldigt mycket längre än mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

finns ju ändå ingen mening med att du skall komma, fokusera mer på att få killen att komma istället, är ju det som sex går ut på[confused]

WORD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodan89:

Men jag ska som sagt försöka slappna av och det är ju inte hela världen om jag inte kommer för det är skönt ändå [wink]

Även om det var en väldigt fin gest av din kille att kämpa för att ge dig orgasm så kanske det inte är rätt väg att gå i det här fallet.
Förmodligen blev du pressad för att han jobbade så hårt med det, så då gick det inte alls istället.

Jag vet inte hur ni brukar göra men att ha sex handlar inte bara om själva akten utan mycket runt om. Rör vid varandra, kåta upp varandra under dagen osv. Variera er och försök se sex som något kul, inte en tvångshandling.
Det blir säkert bra, ni måste bara lära er varandra och ha en bra kommunikation. (säger jag som aldrig haft sex, men det är lätt att vara "expert" på internet [party])


   
SvaraCitera

stereo total:

Haha va? Men alltså, hur kan du inte få in den? Utveckla för jag förstår inte.

Ja men man kommer in i värsta störda vinkeln [sad] går ju varken bakifrån, framifrån eller om man lyfter på ben eller liknande. Kanske är dålig [cry]

stereo total:

Hur stor längdskillnad är det då?

10cm typ [shake]

antrax:

säger jag som aldrig haft sex

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

[blush]

Vadå? [surprised]


   
SvaraCitera

antrax:

Vadå?

Oskulder är så oskyldiga [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Oskulder är så oskyldiga [cute]

HAha vad vet du om det? Jag vill inte hoppa i säng med någon utan att vara kär bara, och kär har jag inte varit än.
(ok lite oskyldig och barnslig är jag nog[blush])


   
SvaraCitera