Aviseringar
Rensa alla

Ingen rolig dag...


Ämnesstartare

Tjena hade verkligen inte lust att gå till skolan idag för det är folk som har varit taskiga osv... Just nu när det är snö också! Fan va jag hatar snö. 🙁 Ställer mig och väntar på bussen. Står där och väntar sen får jag en kall snöboll i nacken. Iskallt. Varför är det kul att göra andra att må dåligt!?!?!?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja du, prova att kasta tillbaka och se själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

#1 Sparka lite snö på han men pallar fan inte, ser inte det roliga i det.


   
SvaraCitera

Man stoppar inte ond skit med snälla svenska metoder, nej det gick inte att stoppa Hitler med mjuk diplomati och ge bort lite tjeckisk mark nej man fick gå ut i krig, bomba sönder Tyskland och offra några miljoner snubbar för att få karln till å blåsa skallen av sig och sluta med dumheterna.


   
SvaraCitera

beat on the brat
beat on the brat
beat on the brat
with a baseball bat


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Man stoppar inte ond skit med snälla svenska metoder, nej det gick inte att stoppa Hitler med mjuk diplomati och ge bort lite tjeckisk mark nej man fick gå ut i krig, bomba sönder Tyskland och offra några miljoner snubbar för att få karln till å blåsa skallen av sig och sluta med dumheterna.

Snygg liknelse.


   
SvaraCitera

respons:

Snygg liknelse.

Tyckte så.


   
SvaraCitera

history channel har skadat mig lite


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Tyckte så.

Nickar instämmande.


   
SvaraCitera

hade seriöst skickat någon av mina aggressiva kusiner eller killvänner på dem.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

respons:

beat on the brat
beat on the brat
beat on the brat
with a baseball bat

[love]


   
SvaraCitera

Liknande frågor har jag undrat över de senaste åren. Det jag kommit fram till är att Sverige bara blir sämre och sämre och varje ny generation blir knäppare och knäppare, kaxigare och kaxigare och gör allt för att verka cool för passa in i något gäng.

Sjukt, och fattar inte heller varför dem vill andra ska må dåligt.

För några år sedan tänkte jag när någon gjorde något dumt; "Tänk, det där kommer han/hon ångra när hon/han blir vuxen." Dock har jag kommit fram till att dem inte kommer växa upp och tänka så.

Så det är bara gilla läget och jobba dig ut ur skolan med bra betyg så du kan lämna skitskallarna.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

hade seriöst skickat någon av mina aggressiva kusiner eller killvänner på dem.

dazed_and_confused:

Man stoppar inte ond skit med snälla svenska metoder, nej det gick inte att stoppa Hitler med mjuk diplomati och ge bort lite tjeckisk mark nej man fick gå ut i krig, bomba sönder Tyskland och offra några miljoner snubbar för att få karln till å blåsa skallen av sig och sluta med dumheterna.

[love]


   
SvaraCitera

Ha alltid knogjärnen på dig. Alltid!


   
SvaraCitera