Aviseringar
Rensa alla

[ingenting] på way out west


Ämnesstartare

Någon som vet vilka låtar [ingenting] spelade på Way out West 2009?? vill helst veta dom första låtarna[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

Försök med Google [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punkdrömmar måste de ju definitivt ha spelat! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

Försök med Google

gjorde de, men hitta inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska man kunna veta det i förtid? [shake]


   
SvaraCitera

Dåren:

Hur ska man kunna veta det i förtid? [shake]

Det var i helgen.

De spelade samtidigt som Calexico så, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Det var i helgen.

JAHA SPELADE!
Är visst lite för långt ute i nattmössan :ppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Punkdrömmar måste de ju definitivt ha spelat!

japp de gjorde dom. men jag brukar inte lyssna på dom men min kompis gör så jag va med henne och kolla på dom och en låt var så himla bra (tror de va andra eller tredje dom spelade) och sen har jag glömt bort att fråga min kompis[cute]


   
SvaraCitera

Värsta shoegazefestivalen i år.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Värsta shoegazefestivalen i år.

Bara my bloody valentine (????)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Bara my bloody valentine

Deerhunter ibland. [blush] MBV var fantastiskt, helt obeskrivligt. Synd bara att ljudet var lite dåligt mixat på de flesta konserter, speciellt Kevins (My bloody valentine) sång, även Bilindas. :/

Dog lite när you made me realize kom igång.. fy fan. [love]


   
SvaraCitera

petsounds:

Deerhunter ibland. [blush]

Kom inte in där. Såg Peter Broderick, mkt bra. Ville sett Gang Gang Dance, fast såg dem tidigare i år. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Kom inte in där. Såg Peter Broderick, mkt bra. Ville sett Gang Gang Dance, fast såg dem tidigare i år.

Aight, deerhunter och gang gang dance var typ högsta prio för mig i år, missade dock skiten. Fan. Men, jaja, kommer fler gånger. [party]


   
SvaraCitera

petsounds:

Aight, deerhunter och gang gang dance var typ högsta prio för mig i år, missade dock skiten. Fan. Men, jaja, kommer fler gånger. [party]

Ah, gillar inte deerhunter så mycket, de är ok inte mycket mer. Förstår inte hypen. Min högsta prio var Patrick Wolf (som sög) och A&TJ som var gudomligt. MBV gillade jag som fan, aldrig lyssnat på innan typ. Sen gillade jag Grizzly Bear, Fever Ray och Peter Broderick. Mkt bra.


   
SvaraCitera