Aviseringar
Rensa alla

Inget liv inga kompisar


Istäcke:

Lär känna nya människor!
Finns en massa olika sätt.
Nätet är ett.

inte så säkert ett [no-no]


   
SvaraCitera

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden dööör skriv nått ja kmr fan ladda pickan snart asså. Pallar inte.


   
SvaraCitera

robin15:

Tråden dööör skriv nått ja kmr fan ladda pickan snart asså. Pallar inte.

Kram. [sad] Det löser sig. ta inte självmord, livet är vad du gör det till och du är 18 och har livet framför dig, fan vad waste att efter 18 år ta självmord, efter att det jobbigaste är över ju.


   
SvaraCitera

spela wow


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruppkramarn:

Kram. Det löser sig. ta inte självmord, livet är vad du gör det till och du är 18 och har livet framför dig, fan vad waste att efter 18 år ta självmord, efter att det jobbigaste är över ju.

Tror inte ja kmr ta sjmord, är bara jävligt less på allt, kommer hända nått allvarligt iaf känns de som.. Har noll tålamod kvar.


   
SvaraCitera

robin15:

jag blir nervös typ, fast sen vissa gånger är de inga som helst problem..

robin15:

eftersom jag hatar verkligen hatar att va osocial, kan inte sitta hemma ibland får damp..

Sí, that sux..
Känner igen mig lite.. :/
Men.. Dina två klasskompisar.. Har de stort umgänge da? Du kanske kan hänga på dem någon dag?[y]
Brukar jag göra, jae för lat för att höra av mig till gamla kompisar så jag kör på nya & låter mig svingas med lite hit & dit då & då.. När det går osv[cute]


   
SvaraCitera

Har inte haft en vän sedan 2002-03, snacka om ensamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo dom har rätt stort umgänge nu när du säger de så försöker faktiskt min polare få mig att bli polare med hans polare.. Och de är rätt tunga snubbar.. Men tror ingen av dom vill va polare me mig haha.. är typ sedd som liten o feg.. Så är de dock inte.. Skulle man klappa på nån eller vinna nån riktigt fight skulle man få fett mkt mer polare.. de är fan vad jag ska göra, och jag har en stor jävel som är störig.. Bara sänka han.. värt ett försök.


   
SvaraCitera

robin15:

Men om nån kan så skulle jag uppskatta alla tips för att fixa mitt liv..

Varsågod

http://c-r.se/forum/showthread.php?t=​1080


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar noll men hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abore


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera