Aviseringar
Rensa alla

Inget sex innan äktenskap


Ämnesstartare

Om du träffade en tjej/kille som du verkligen blev kär i men hon/han sa att hon/han inte kommer ha sex innan ni gifter er, vad skulle du gjort?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja. Ja, det är lol med våldtäckt :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra någon kan lära mig hur det ska vara. men jag tror inte jag hade varit helt med på det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle gifta henne snabbt som fan


   
SvaraCitera
duden

Hade försökt göra henne kåt, till slut kan hon inte hålla sig från sex längre 


   
SvaraCitera

Gifta snabbt


   
SvaraCitera

Lämna, då jag inte ens vill gifta mig så kommer jag aldrig få ligga ju lol


   
SvaraCitera

Leva med det till vi gifter oss. Sjukt att lämna någon man älskar bara för att man inte får knulla, då kanske man borde tänka på vad för slags förhållande man är ute efter.. t.ex en KK kanske vore bättre.


   
SvaraCitera

Skulle det vara alla sexuella aktiviteter eller bara samlag? Hursom så är det väl en syn på sex jag inte delar men jag skulle ju inte lämna någon jag älskar för en sådan sak. Hångel och smek utanpå kläder är ju trevligt men jag tror nog inte att jag skulle tycka att det var speciellt kul i längden. Hade nog "råkat" ta på mig själv i hans närvaro. Korrumperat honom. Det skulle jag nog tycka var rätt upphetsande. Samtidigt är det ju väldigt tråkigt om han skulle må dåligt efteråt så det vore väl ej så optimalt. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Axelinaaas: Lämna henne/honom då du inte kan leva utan sex så länge


   
SvaraCitera

jag skulle aldrig kunna klara av det..tur jag har flera kk kompisarGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: Lämna henne/honom då du inte kan leva utan sex så länge

Då kan man ju lika gärna vara vanliga kompisar och som faphomet sa, inte alla som vill gifta sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bättre att ha sex INNAN äktenskapet och leva hyfsat i avhållsamhet sedan så vet man i vart fall att man även funkar ihop sexuellt när väl kåheten kommer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns betydligt vettigare att fortsätta som vänner i sådana fall.


   
SvaraCitera
Smilen

Gifta mig fort. Eller så lever man bara på att inte ha sex innan.


   
SvaraCitera