Aviseringar
Rensa alla

Injicera alkohol


Ämnesstartare

Säg att man skulle bli full på en halv liter 40% sprit, hur många milliliter krävs det då att man ska injicerar för att bli full? Tror ni det funkar ens eller blir man bara bakis på en gång?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera
Issen

Om du injicerar alkoholmänden av en lättöl skulle en normalvuxen person ha drygt 4 promille i blodet har jag för mig, alltså riktigt jävla asfull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol. Tänker inte göra det direkt. Är bara nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Om du injicerar alkoholmänden av en lättöl skulle en normalvuxen person ha drygt 4 promille i blodet har jag för mig, alltså riktigt jävla asfull

Så vadå typ 2 ml sprit skulle räcka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mamma mia, man kan dö eh!?
När jag var liten så sa någon att det räcker med 2 droppar vodka för att man ska vara full livet ut, det stämmer nog inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har för mig killarna i Mötley har gjort det, men iofs vad har dem inte injicerat?


   
SvaraCitera

Fifän vad billigt det skulle bli. Men lite low life att injicera alkohol som heroin?! hihi puss[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Mamma mia, man kan dö eh!?
När jag var liten så sa någon att det räcker med 2 droppar vodka för att man ska vara full livet ut, det stämmer nog inte.

HAHAHA

fistforfight:

Har för mig killarna i Mötley har gjort det, men iofs vad har dem inte injicerat?

Idioter 😀 <3

XTYLE:

Fifän vad billigt det skulle bli. Men lite low life att injicera alkohol som heroin?! hihi puss[love]

Tja marre 😀 vi saknar dig. Vi håller på med nya experiments när du är borta ser du[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Fifän vad billigt det skulle bli. Men lite low life att injicera alkohol som heroin?! hihi puss[love]

haah


   
SvaraCitera

emery:

Tja marre 😀 vi saknar dig. Vi håller på med nya experiments när du är borta ser du[wink]

Saknar er med!! Hoppas ni överaskar mig med nya metoder när jag kommer hem på besök i december!! [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Idioter 😀 <3

But i love them! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Saknar er med!! Hoppas ni överaskar mig med nya metoder när jag kommer hem på besök i december!! [bigsmile][wink]

Haha näääh görru?? 😀 Vad kul. JA DÅ SKA VI HA PROVAT DETTA SÅ DET ÄR SAFE! [cool]

fistforfight:

But i love them! [love]

Åh jag med. rawr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

HAHAHA

Inte ens skoj, förstår inte ens varför du skrattar. [confused]


   
SvaraCitera