Aviseringar
Rensa alla

inleda det nya året helt själv...


Ämnesstartare

Jadu... vad kan man säga om att man ska inleda det nya året helt själv?

[chocked]

Jävligt ensamt.

Har en sån jävla ångest just nu. Mår dåligt bara av att vara medveten om att du och många andra kommer ha jävligt kul med sina polare, inviga året med att dricka och skjuta rakteter, tillsammans.

Har ingen att fira det nya året med. Eller jo, med min familj men hur jävla kul är det att stirra ut genom fönstret och kolla på när grannarna skjuter upp sina jävla raketer?

jävligt tråkigt.
vi har dessutom ingen speciell bra sammanhållning i min familj så någon kommer förmodligen börja bråka med någon om något snart.

Bor också väldigt outside life. På landet med andra ord. Inget socialt umgänge i huvudtaget kan man hitta här, jo iochförsig granbarr och lite kottar kan alltid gör en lite sällskap. [y]

Så varför skriver jag det här, kanske, onödiga inlägget?

Vet inte. känner mig jävligt ensam. Så jag kommer förmodligen inviga det nya året med att gråta arslet av mig.

... Vilket jag har gjort varje nyår. [smile] Sitter här och tycker synd om mig själv och tänker på sånt jag borde egentligen inte tänka på. Minnen och flashbacks... grr me hate it. [love][y]

Ber om ursäkt om jag tog din dyra bara tid genom att du läste igenom det här onödiga inlägget, men jag behöver helt enkelt skriva av mig lite.

men om jag ska komma till en någorlunda slutsats med mitt onödiga inlägg så...... hatar jag nyårsafton. [smile] Eftersom den stunden då klockan slår 12 så påminner de mig alltid om hur jävla ensam jag är.

BU FUCKING HU!

så jag hoppas helt enkelt att ni får en lyckad nyårsafton ialf, tillsammans. [smile]


   
Citera

Du är aldrig ensam. #freenode-newyears [party]


   
SvaraCitera

Hade varit jävligt najs att vara helt ensam.


   
SvaraCitera

Det gör jag varje år, har vant mig vid det.


   
SvaraCitera

Sitter i samma sits. [party]


   
SvaraCitera

Du är inte ensam. [wink]


   
SvaraCitera

Har aldrig någonsin firat nyår, men idag känns det faktiskt aningen ensamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fulbert:

Har ingen att fira det nya året med. Eller jo, med min familj men hur jävla kul är det att stirra ut genom fönstret och kolla på när grannarna skjuter upp sina jävla raketer?

Samma här. [sad]

Fulbert:

vi har dessutom ingen speciell bra sammanhållning i min familj så någon kommer förmodligen börja bråka med någon om något snart.

Samma här. [cry]


   
SvaraCitera

Gå till grannen:
Drick vin och käka kex med ost och sen knulla hela natten.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Gå till grannen:
Drick vin och käka kex med ost och sen knulla hela natten.

min granne är för fet för ett fuck! [sad]
finns iförsig små barn men njäää! tycker inte om mina grannar. [tard] han är bonde dessutom. [n]

XD


   
SvaraCitera

Dags för en klassiker: Samma problem här [rolleyes]

Fulbert:

Mår dåligt bara av att vara medveten om att du och många andra kommer ha jävligt kul med sina polare, inviga året med att dricka och skjuta rakteter, tillsammans.

Exakt så känner jag. Samma visa varje nyårsafton... Med en stor skopa ångest. [sad]


   
SvaraCitera

Fulbert:

Eller jo, med min familj

Familjen är allt man behöver. Ska också bara vara hemma med min familj, det är nice ju. Har endå inga kompisar typ. (:


   
SvaraCitera

Fulbert:

finns iförsig små barn men njäää! tycker inte om mina grannar. [tard]

[smile][smile]

Fulbert:

han är bonde dessutom. [n]

Inget fel på bönder![no-no][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Inget fel på bönder!

Neej jag vet. [sad] man skall icke döma folk... så. men jag är lite anti-allt idag. [n]

men du får gärna knulla min granne! [bigsmile]

Han heter Göran dessutom. [wink]


   
SvaraCitera

Fulbert:

men du får gärna knulla min granne! [bigsmile]

Han heter Göran dessutom. [wink]

klarar mig[cool]


   
SvaraCitera