Aviseringar
Rensa alla

innan första gången...


Kviq
 Kviq

billabong93:

Vaddå

Allt det du skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

billabong93:

Gjorde vad då?

Typ runkade av killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Typ runkade av killen.

va det en bra erfarenhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

billabong93:

va det en bra erfarenhet?

Ganska, det är nice att inte ha sex på "riktigt" på en gång.


   
SvaraCitera

Japp, fick titta och pilla och suga och runka på kuken innan jag knullade
[bigsmile] Med andra pojkvännen som också var oskuld hade vi inga preventivmedel så vi var så illa tvugna [crazy] Men jag tror att det var bra för honom att avdramatisera allt innan vi började. Dessutom lyckades vi kåta upp varann såpass när vi inte kunde ha sex trots att båda ville, dessutom höjdes hans självförtroende när vi upptäckte vilken jäkla naturbegåvning han var och ingen av oss var nervösa när vi väl kom till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Nej, vilket var dumt. Hade i alla fall för mig varit bättre att bli van vid allt det där innan jag hade vaginalt sex för första gången. Var så sjukt nervöst.


   
SvaraCitera

nej, rakt på[bigsmile] tycker första gången brukar vara sådär, andra gången bättre och tredje gången har man lärt känna varandra och det kan vara hur bra som helst! Menar inte att första gångerna är dåliga, men hellre att det blir bättre och bättre än tvärtom[y]


   
SvaraCitera

Hmm. Jo, började med att runka av osv.
Tror inte att det spelar så stor roll om man knullar direkt eller börjar med oralsex/avrunkningar/dylikt. Första gångerna brukar sällan vara några höjdare ändå. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns inte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, de flesta har väl förspel [confused][confused][confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

isola:

Ja, de flesta har väl förspel

va e dt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

va e dt?

man spelar lite spel innan, så att man blir avslappnad och tänker på annat än den enögde ormens framfart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yep.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OT rensat


   
SvaraCitera