Aviseringar
Rensa alla

Innan ni röstar på SD..


N.W:

Nej.

jo.


   
SvaraCitera

Skiter i, fungerar inte att ta hit folk hur som helst
är man laksdj i huvudet lr? Fattar inte folk att det tar tid för folk att integreras? Vården fungerar inte, skolan fungerar inte... Fattar folk inte?

Vilken idiotisk värld. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Så du tycker det är bra att ta bort homosexuellas rättigheter att adoptera?


   
SvaraCitera

Har raderat ett par inlägg. Tänk på att hålla god ton även om ni inte håller med varandra. Personangrepp är INTE tillåtna!


   
SvaraCitera
Spyro

Nä, tänker ändå rösta på SD då KD inte uppfyller mina krav som konservativ.


   
SvaraCitera
Spyro

Nä, tycker det är roligt att skicka ett parti som folk hatar in i riksdagen för att hata på andra. 


   
SvaraCitera

Att ett parti med så kassa politiker ändå stadigt ökar sitt förtroende bland folket är ett uttryck för att något värre än dessa enskilda politikernas snedsteg inte riktigt står rätt till i det politiska landskapet. Det vore kanske kul om vi i ett land hade så lite problem så vi hade kunnat bry oss mer om vad politiker sysslar med än om själva politiken som tänkt föras, men den eran börjar lida mot sitt slut. Man kan ibland komma långt med att ha rätt även om presentationen stundvis är undermålig. Om SD är ett kasst parti så är samtliga andra partier ännu kassare då de ännu inte förstått vad det handlat om än.


   
SvaraCitera

"Uhuhuh vf skulle folk rösta på oss om vi e så dumma da? ?"

öppna en historiabok era hjärnlösa parasiter


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Idag fryser alla parti ut SD. Det vill inte lyssna på SD. Folk förstör SD valkampanjer. Och många SD anhängare har blivit hotade av RF och extrema vänster grupper. Men folk tycker det är rätt att kalla SD:are rasister och nazister.  Det har ritat stora Nazist kors på SD's skyltar som dom har satt upp. 

ALLA som deltar och förstör SD's valkampanj är odemokratiska.  Med förstör menar jag med att va så högljuda som möjligt så SD inte kan få fram sitt budskap.


   
SvaraCitera

Folk som du TS gör misstaget att tro att alla som röstar på SD ser sig själva som SD:are och partiet som guds gåva till mänskligheten. Jag gav KD en sista chans i EU-valet med en förhoppning om att Alliansen innan valet skulle gå ut och lova en åtminstone minskad invandring, även om den inte hade varit på SD:s önskade nivå. Istället fick vi löften om att det inte blir några löften - om någonting, på grund av invandringen.

I och med det rann bägaren över. Jag kommer att rösta SD även om jag ser brister i partiet och även om jag inte tror att SD är kapabelt att styra landet om de teoretiskt sett hade skrapat ihop egen majoritet. Jag missnöjesröstar på SD för att alliansen skall inse vilken sinnessjuk invandringspolitik de för, att många alliansväljare är missnöjda med den och att de därefter känner sig manade att anpassa sin politik efter väljarnas missnöje. Moderaterna har tappat väldigt många väljare till SD, vilket även S gjort.

Sedan vill jag tillägga att i framtiden kan jag tänka mig att SD blir ett mer seriöst alternativ, ett parti man har förtroende för. Partiet kommer förr eller senare att normaliseras och då kommer man mycket lättare kunna attrahera mer kompetent folk, idag dras det som vi har märkt en del tvivelaktiga personer till partiet. Rasbiologer och nazister hör hemma i SvP, inte i SD.


   
SvaraCitera