Aviseringar
Rensa alla

innehåll


Ämnesstartare

oh snap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

är det ett mål?

vad vet jag, du är trådskaparen. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

säger ordbajsaren nr 1, undrar om du ens vet vad du själv pratar om ibland

jag är inte ens aktiv här längre.
skafffaaa jobbb för om om faktiskt har ett så är jag lite konfunderad över när du faktikst jobbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag är inte ens aktiv här längre.

när du väll är aktiv är det bara bs

mopsen:

skafffaaa jobbb för om om faktiskt har ett så är jag lite konfunderad över när du faktikst jobbar

var det där en diss? för du lyckades inte särskilt bra [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

när du väll är aktiv är det bara bs

ah, ej varit mitt år på ett tag

Lounge fact:

var det där en diss? för du lyckades inte särskilt bra

jagh vill ej dissa dig, jag vill bara veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ah, ej varit mitt år på ett tag

jo, för åren innan det har varit så mycket mer innehållsrika [crazy] du har aldrig skapat en bra, innehållsrik tråd, så du är fel person att sitta och muppa över det

mopsen:

jagh vill ej dissa dig, jag vill bara veta

om jag har ett jobb? nej! vad var poängen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och tycker förövrigt inte um är värdelöst, men sjukt värdelöst i antal diskussioner om något med något som helst värde på denna planet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du har aldrig skapat en bra, innehållsrik tråd, så du är fel person att sitta och muppa över det

jag har tittat igenom mina trådar och det finns vettighet i dem. jag förstår inte varför du verkar ta åt dig så mycket. är den ett bryskt uppvaknande? vet du inte att du faktiskt spammar dagligen?
har jag sagt att jag vill um spamfritt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag förstår inte varför du verkar ta åt dig så mycket. är den ett bryskt uppvaknande? vet du inte att du faktiskt spammar dagligen?

haha, jag vet att jag spammar och har inga problem med det, det jag har problem med är att du och bögjenn finner någon poäng i att um skulle bli något fantastiskt informativt givande forum om jag slutade spamma, att dessa trådar skulle öka i procent, vilket är rent jävla bs [crazy] för ni är en del av dem, och det är få som ens diskuterar något av värde i detta forum. det är skrattretande att DU skapar denna tråd, för du ordbajsar så fruktansvärt mycket.

men mopsen.. du svarade ju inte på vad var poängen med att fråga om jag hade jobb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vilket är rent jävla bs

jag har ej sagt att jag vill ha spamfritt um
min fråga var utan vinkling
och jag efterlyser ett svar om NÄR, inte vem.

jag tycker att hur pass seriös jag var genom att fråga om min mage precis efter.

Lounge fact:

skrattretande att DU skapar denna tråd, för du ordbajsar så fruktansvärt mycket.

du är så defensiv.
jag tror att du är ute efter munhugg, ej rättvisa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

och jag efterlyser ett svar om NÄR, inte vem.

du poängterade något bögjenn hävdade, som var ang att när mitt spam försvinner så skulle din fråga uppfyllas, vilket är skitsnack [crazy] kul att du ej inser det

mopsen:

du är så defensiv.
jag tror att du är ute efter munhugg, ej rättvisa.

jag säger enbart vad jag tycker om det DU bidrar i forumet

meeeeeen såaaateee.. hur var det nu med jobbet? vad du ignorerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du poängterade något bögjenn hävdade, som var ang att när mitt spam försvinner så skulle din fråga uppfyllas, vilket är skitsnack kul att du ej inser det

är det icke så då?
om du slutar att posta x antal trådar per dag kommer antalet spamtrådar gå ned och därmed i procent också.
då de seriösa blir fler i kontrast.

Lounge fact:

meeeeeen såaaateee.. hur var det nu med jobbet? vad du ignorerar

hehe, jag undrade bara om vad du gör på fritiden, efter du UMat lik.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

då de seriösa blir fler i kontrast.

de jättevicktiga intelligenta trådarna.. oj oj oj, vill gärna ha exempel

mopsen:

hehe, jag undrade bara om vad du gör på fritiden, efter du UMat lik.-

nej, det gjorde du ju inte! du undrade om jag hade jobb, och nu undrar du vad jag gör på fritiden! för du försöker komma med någon diss om jag har något liv utanför internetvärlden [crazy] du BÖR inte lägga dig i andras liv mopsen, lev ditt egna fantastiska liv och gotta dig i det, tro att du är speciell.. verkligheten kommer ikapp såsmåningom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

de jättevicktiga intelligenta trådarna.. oj oj oj, vill gärna ha exempel

du är medveten om att jag ej talar om mina egna, va?

Lounge fact:

internetvärlden du BÖR inte lägga dig i andras liv mopsen, lev ditt egna fantastiska liv och gotta dig i det, tro att du är speciell.. verkligheten kommer ikapp såsmåningom

du tror fortfarande att jag är en liten naiv flicka som inget ont någonsin hänt, och som tror att hon är så mycket bättre än alla andra.
allt är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du är medveten om att jag ej talar om mina egna, va?

bad ej om just dina [crazy]

mopsen:

du tror fortfarande att jag är en liten naiv flicka som inget ont någonsin hänt, och som tror att hon är så mycket bättre än alla andra.
allt är fel.

det finns en anledning till varför du frågar om jag har jobb det första du gör, tycker det är lite gräsligt faktiskt, klura på anledningen och du inser varför jag ser dig som jag gör


   
SvaraCitera