Aviseringar
Rensa alla

Inreda rum med röda tegelväggar?


Ämnesstartare

sååå nu kanske jag tvingas flytta hem = kommer bo i ett relativt stort rum i källaren med röda tegelväggar. vilka färger kan jag inreda med? hur ska jag göra? gud. passar guld och snirkel? ska jag bygga en himmelssäng?

fönstren är små vid taket med inbrottsskydd. så kommer inte ha gardiner. eller ska jag det?

Ledsen


   
Citera

åååååh vill också ha tegelväggar Ledsen vet inte hur man inreder, ville bara säga att jag är avis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ok att vara avis. ska försöka uppskatta att jag får bo gratis där. och att jag har ca 0 % insyn/inbrottsrisk jämfört med hemma hos mig där det bara är att krossa en ruta och knata in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mvh gravt paranoid


   
SvaraCitera

Spackla lite på den så kan du tapetsera.


   
SvaraCitera

Tegelväggar, coolt Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Spackla lite på den så kan du tapetsera.

haha nej, det får jag inte göra. tror jag gillar dem med. däremot vill jag ev måla om de tapetserade väggarna, pga slitna gamla tråkiga femtiotalstapeter typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska alltså bo i gillestuga med "köksdel" och stort rum. 


   
SvaraCitera

Men hallå då blir det ju som en egen liten gratislägenhet, asbra ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men hallå då blir det ju som en egen liten gratislägenhet, asbra ju.

ja fast har toalett på våningen över och dusch två våningar över
får använda mammas kök. tror vattnet i den här lägenheten stått och rostat igen eller nåt. venne. får prova. det måste röjas så jävla mkt bara. MÅSTE ha katten boendes där då, så hon kan äta upp spindlar :C


   
SvaraCitera

elverpigen:

ja fast har toalett på våningen över och dusch två våningar över
får använda mammas kök. tror vattnet i den här lägenheten stått och rostat igen eller nåt. venne. får prova. det måste röjas så jävla mkt bara. MÅSTE ha katten boendes där då, så hon kan äta upp spindlar :C

Mm var ska hon annars bo??? Varför kan du inte bo kvar i din nuvarande? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mm var ska hon annars bo??? Varför kan du inte bo kvar i din nuvarande? 🙁

kan,kan jag väl. har inte fått sommarjobb än, mormr vill inte betala den + måste ta studielån i höst om jag ska överleva. mamma är starkt emot det, och jag själv känner väl att det är rimligt att inte ta mer studielån än nödvändigt, tänk om jag liksom om ett år känner att WÖ jag vill utbilda mig till detta som tar svinlång tid så har jag slut på studielånsår efter ett tag. mindre wö. och så är den ju rätt inte-bra underhållen, sliten, jag får knappt peta på de omgrjorda väggarna och de oomgjorda väggarna är skitskabbiga. eluttagen har börjat lossna igen, badvattnet är alltid GRÖNT typ, det är jättemycket insyn och jag nojar för inbrott. 

fördelar: får bo själv. nice balkong. katten har bra gå ut-möjligheter och lägenheten är gullig. kan nog trivas riktigt bra om jag målar om vissa rum. 


   
SvaraCitera

Mexitegel.


   
SvaraCitera

Åh vad mysigt,  det är fint. Gillar såna där lagerliknande rum som är sådär stora, tuffa, högt i tak. Nåväl. Brukar vara snyggt med lite "metallisk" inredning, typ tjusiga hyllor i plåt eller whatevs. Mörka möbler är också trevligt och lite fluff i form av gardiner och kuddar passar fint i kontrast till det hårda teglet. Åh jag vill ha massa tomma rum till mitt förfogande så jag kan vara kreativ och inreda 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Åh vad mysigt,  det är fint. Gillar såna där lagerliknande rum som är sådär stora, tuffa, högt i tak. Nåväl. Brukar vara snyggt med lite "metallisk" inredning, typ tjusiga hyllor i plåt eller whatevs. Mörka möbler är också trevligt och lite fluff i form av gardiner och kuddar passar fint i kontrast till det hårda teglet. Åh jag vill ha massa tomma rum till mitt förfogande så jag kan vara kreativ och inreda 🙁

vill ha en stor plånbok till mitt förfogande så jag har råd att inreda

kommer antagligen ha lite släktmöbler därinne, nyrokoko osv. är inte lagerkänsla, finns öppen spis. borde fota eller rita upp så ni får hjälpa till med var jag ska ställa grejer


   
SvaraCitera