Aviseringar
Rensa alla

Insekter i sovrummet


Ämnesstartare

Jag tycker att det är sjukt irriterande om det är en fluga eller mygga i sovrummet när man ska sova som surrar omkring. Igår lyckades jag ta kål på en fluga som landade på skärmen på min surfplatta Skadeglädje

Finns det fler än jag som blir störda av insekter som surrar när man ska sova? 


   
Citera

Har lite av en insektsfobi, eller ja åtminstone när jag inte kan se insekten. Skrek så högt att jag väckte mina föräldrar för typ 1,5 vecka sen. Någonting som jag fortfarande inte vet vad det var flög rakt in i tinningen på mig när jag släckt och scrollade igenom twitterfeeden. Usch får gåshud av tanken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

störigaste som finns. skalbaggar och spindlar framförallt.


   
SvaraCitera
seasaw

tkr nattfjärillar är otäcka!!! resten r ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vågar knappt öppna fönstret i rummet jag sover i. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Flugor och mygg-as har ju förstört några nätter genom åren... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flugor är inte så illa tycker jag. Mätare, frostfjärilar och sånt däremot, satan låter ju som attackhelikoptrar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har massa långben och nattfjärilar här inne nu om nätterna, brukar försöka fånga dem i glas och sedan hälla ut dom genom fönstret typ


   
SvaraCitera

Nattfjärilar och malar och harkrankar är så jävla äckligt.

Haha det bästa var ju för drygt ett år sen så hade jag sjukt mycket harkrankar och var för tillfället tillsammans med mitt ex som är livrädd för harkrankar men har inga problem med andra insekter. Så vaknar vi på morgonen och ser att vi legat på en harkrank vars ben är i 30 bitar i hela sängen. Lagom äcklade.


   
SvaraCitera

OF 5:
Flugor är inte så illa tycker jag. Mätare, frostfjärilar och sånt däremot, satan låter ju som attackhelikoptrar..

^ indeed, flugor har jag inte så mycket men de är inte läskiga bara irriterande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De gör mig inte så jättemycket, till slut hittar de ut igen. Eller så hittar de till Stella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har e jäklar fjäril i rummet Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nattfjärilar är gulliga, iaf de små. Harkrankar däremot...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Jag är livrädd för alla insekter. Jag överdriver inte! Är det en fobi jag har, så är det för insekter. Även för dom som är helt ofarliga.


   
SvaraCitera
reben

va askänslig förr, på somrarna fick mina föräldrar sanera mitt rum innan jag kunde somna. nu e de mer typ... harkrankar är lätta att döda så de är avklarade så o resten av insekterna pallar jag ej bry mig om att be någon ta bort pga vill kunna utnyttja alla resurser fullt ut när d kmr en spindel. avskyr augusti när dom börjar krypa in.


   
SvaraCitera