Aviseringar
Rensa alla

inser ni inte att sd är inte ett bra partie


Ämnesstartare

mens:
Tråkigt att folk tycker att det är skoj att göra sådana här trollkonton så man ibland ej kan veta vilka som bara är lite grammatiskt eftersatta och vilka som är trollisar

du verkar ju ta hå dig för man något illa om sd bara för man inte gillar sd är man inte ett troll


   
SvaraCitera

urbacbv223:

du verkar ju ta hå dig för man något illa om sd bara för man inte gillar sd är man inte ett troll

Många antyder på din bristfälla svenska där man nätt och jämt förstår vad du säger + att du upprepar samma sak två gånger.
Har du precis kommit hit till Sverige eller?


   
SvaraCitera

Om vi ska leva i en demokrati ska det finnas spelrum för alla partier, annars så är det inte en demokrati eftersom att vissa inte får tycka vad dem vill.
Sverige har blivit allt mer intolerant när det kommer till hur man får yttra sig, snart får man knappt säga som man tycker över huvud taget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Många antyder på din bristfälla svenska där man nätt och jämt förstår vad du säger + att du upprepar samma sak två gånger.
Har du precis kommit hit till Sveri

trevlig-snubbe:
Om vi ska leva i en demokrati ska det finnas spelrum för alla partier, annars så är det inte en demokrati eftersom att vissa inte får tycka vad dem vill.
Sverige har blivit allt mer intolerant när det kommer till hur man får yttra sig, snart får man knappt säga som man tycker över huvud taget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Om vi ska leva i en demokrati ska det finnas spelrum för alla partier, annars så är det inte en demokrati eftersom att vissa inte får tycka vad dem vill.
Sverige har blivit allt mer intolerant när det kommer till hur man får yttra sig, snart får man knappt säga som man tycker över huvud taget.

vem bry sej om min stavning har inget med att göra kom på med nåt nytt


   
SvaraCitera

urbacbv223:

vem bry sej om min stavning har inget med att göra kom på med nåt nytt

Jaja fine.

Kan du svara på frågan dock, är du nyanländ till Sverige?

Sedan så vill jag ha svar på följande:

Var är det med SD som är rasistiskt och varför ska man inte rösta på partiet? Står det något rasistiskt i partiprogrammet?

Vad anser du är en demokratiskt spelregel?


   
SvaraCitera