Aviseringar
Rensa alla

Insidan det viktigaste


Ämnesstartare

Det kanske låter som en klyscha. Men ju tidigare man inser detta desto tidigare kan man hitta sin livs kärlek.

När jag var yngre var en tjej jag gilla tvungen att ha ett visst grund utseende för att jag skulle kunna tänka mig att bli tillsammans med henne. Nu i efterhand så inser jag hur fel detta är. Idag tittar jag bara insidan när jag bedömer en tjejs snygghet. Tycker en tjej blir finaste flickan på jorden om jag gillar hennes insida.

Självklart kan jag tycka en tjej ser bra ut och mindre bra ut , men det är inte längre viktigt för mig.

Hur är det för er? Måste eran tjej/kille vara "snygg" alternativt ha ett visst grund utseende? Eller skulle ni kunna gå enbart på en bra insida?


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

[tired]


   
SvaraCitera

Laban90:

Eller skulle ni kunna gå enbart på en bra insida?

Har aldrig mött en SÅ fantastisk människa så jag säger nog nej. Jag vill gärna attraheras av personen jag delar mitt liv med.


   
SvaraCitera

Det är ju utseendet man kollar på först! Men det är nog inte det viktigaste.[smile]


   
SvaraCitera

Fast skulle inte kunna vara med en skiiiit ful kille .


   
SvaraCitera

Laban90:

Hur är det för er? Måste eran tjej/kille vara "snygg" alternativt ha ett visst grund utseende? Eller skulle ni kunna gå enbart på en bra insida?

Jag måste ju gilla att se på personen, så jag skulle inte enbart kunna gå efter insidan. Men nu har jag ju världens snyggaste och underbaraste kille^^


   
SvaraCitera

Precis samma här, har han en fin insida då [love]


   
SvaraCitera

går till allra största delen efter insidan, men självklart måste det finnas någon slags attraktion på utsidan.


   
SvaraCitera

Nej både och.


   
SvaraCitera

ja jag vill njuta inombrosds varje gång jag ser min pojkvän.. typ häromdan satte han på sig kavaj över sin hoodie o sina vita nya sneakers o jag ba stod där o tänkte ba herregud va jag e glad att han e snygg sexig snaggad


   
SvaraCitera

ifall man gillar personen så blir egenheterna till skönheter, så jag förstår begreppet.


   
SvaraCitera

Insidan får en att stanna [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

ifall man gillar personen så blir egenheterna till skönheter, så jag förstår begreppet.

Precis[smile]

tenderlies:

Insidan får en att stanna [y]

Så sant

Alla ni som har underbara pojkvänner. Om deras själ skulle flyttas till en "ful kropp" hade ni inte fortfarande älskat dom då?


   
SvaraCitera

shulululu1:

ja jag vill njuta inombrosds varje gång jag ser min pojkvän.. typ häromdan satte han på sig kavaj över sin hoodie o sina vita nya sneakers o jag ba stod där o tänkte ba herregud va jag e glad att han e snygg sexig snaggad

han låtre som en riktig kap om jag sfår säga mitt hah a 😛


   
SvaraCitera