Aviseringar
Rensa alla

Insikt..


Ämnesstartare


   
Citera

åh älskar. men efter strejken kom jag inte in i det på allvar igen. hatar det. var så jävla insatt. kunde siffrorna i huvudet och alla kopplingar, googlade massa saker och var helt fucking obsessed. sedan kom strejken. kan inte kolla om allt igen. kan inte komma tillbaka till den lostmänniska jag en gång i tiden var. det känns så hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacedunlaced:

kunde siffrorna i huvudet

4 8 15 16 23 42 är det va?[confused]

lacedunlaced:

googlade massa saker och var helt fucking obsessed.

Haha jag med. Men påverkades inte så mycket av strejken.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

4 8 15 16 23 42

ja, ser bekanta ut.

köttfärssås:

Haha jag med. Men påverkades inte så mycket av strejken.

önskar att jag had ekunnat se klart allt i sin helhet. men tänker att jag gör det en vacker dag. btw, blev sawyer och juliet tillsammans på slutet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacedunlaced:

önskar att jag had ekunnat se klart allt i sin helhet. men tänker att jag gör det en vacker dag. btw, blev sawyer och juliet tillsammans på slutet?

I det absoluta slutet?[confused]

lacedunlaced:

ja, ser bekanta ut.

Vill tatuera in.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Vill tatuera in.

siffror kan vara fina. skulle jag tatuera in något så hade det nog blivit siffror. men skall nog inte tatuera mig.

köttfärssås:

I det absoluta slutet?

vet inte vilken säsong jag var på. har typ strötittat lite avsnitt. men det blev väl aldrig som det var mellan kate och awyer mellan sawyer och juliet? gillar inte juliet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacedunlaced:

siffror kan vara fina. skulle jag tatuera in något så hade det nog blivit siffror. men skall nog inte tatuera mig.

Okej. [y]

lacedunlaced:

vet inte vilken säsong jag var på. har typ strötittat lite avsnitt. men det blev väl aldrig som det var mellan kate och awyer mellan sawyer och juliet? gillar inte juliet.

De gifte sig.[y]


   
SvaraCitera