Aviseringar
Rensa alla

Insikt


Ämnesstartare

Vad den nya cirkeln berättar för oss är historien om vikten i att ha en relation till världen omkring sig snarare än den inre ringen där kampen om otillräcklig energi och uppmärksamhet sannerligen leder oss i fel riktning. 

I dess namn vill jag dela en självinsikt, det äro sannerligen en ära för mig att få tillfället att tilldelas kunskapen om hurvida jag är själv i detta eller om vi är drabbade av ett gemensamt fenomen.

Vad jag vill dela är historien om hur mitt sinne finner någon slags glädje i när en annan människa säger att den har problem.

vad mitt sinne hoppas göra är att framföra en lösning till människan och därigenom bli beundrad och ytterligare ta energi ifrån någon vars källa på energi redan är ofattbart liten.

Vad den nya cirkeln förespråkar är en värld där detta inte är fallet, snarare önskas en värld där vi skapar ny energi med hjälp av musik, konst eller andra sätt att uttrycka våran värld.


   
Citera
Ämnesstartare

det är själviskt att hjälpa andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:
det är själviskt att hjälpa andra.

Inte nödvändigtvis.

Edit: Förlåt jag läste fel, läste "själviniskt att hjälpa andra". heh, pinsamt. Jag håller med 100% i det du säger!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha: Inte nödvändigtvis.

Jo! Allt du gör, gör du för att DU vill det. DU har VALT det så du VILL det ;))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

god damn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Jo! Allt du gör, gör du för att DU vill det. DU har VALT det så du VILL det ;))))

😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee: Vad den nya cirkeln förespråkar är en värld där detta inte är fallet, snarare önskas en värld där vi skapar ny energi med hjälp av musik, konst eller andra sätt att uttrycka våran värld.

vad fint


   
SvaraCitera