Aviseringar
Rensa alla

Instagram har gått för långt


Ämnesstartare

Först la man upp en bild, kunde gilla och kommentera 

- Sedan kunde man välja en plats där bilden togs
- I våras kunde man börja "tagga" folk i bilder - räckte det inte med att skriva dem i kommentaren? 
- Sedan i somras kände man plötsligt även lägga upp videoklipp - jobbigt i början men ändå bra 
- Nu kan man plötsligt skicka privata bilder som bestämda följare kan se - insta-snap? helt onödigt

Jag blir inte förvånad om man snart kan gilla folks kommentarer, chatta, lägga upp statusar, spela in röstmemon jag vettefan vad de hittar på men det blir mer och mer likt facebook

kalla mig konservativ men jag tycker att charmen med instagram var att det var så simpelt Ledsen


   
Citera
Ämnesstartare

Släpp det för fan.


   
SvaraCitera
penja

håller med dig faktiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken tur att jag inte har instagram då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dags att sluta med det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
Släpp det för fan. 

aristoteles:
Dags att sluta med det då.

Nej, det dumma är att det är ju där alla delar sina bilder och skriver vad som händer :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med

gillar dock videofunktionen, använder den ofta

men i övrigt håller jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:
håller med

gillar dock videofunktionen, använder den ofta

men i övrigt håller jag med

Ja video är väldigt kul, bara jobbigt att man inte kan kolla instagram utan att det hörs (om man inte har hörlurar förstås) 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

aldrig förstått poängen med instagram det är ju typ bara bilder på hur tjejer klätt sig och tallrikar med mat och annat nykonsumerat... med det gemensam temat "titta hur perfekt mitt liv är"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar ändå inte vad man ska med skiten till. Bilderna är ju ändå så genomfalska hur snygga de än må vara. Jag menar så som man ser ut bilderna ser man ju inte ut irl. Idiotstagram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
aldrig förstått poängen med instagram det är ju typ bara bilder på hur tjejer klätt sig och tallrikar med mat och annat nykonsumerat... med det gemensam temat "titta hur perfekt mitt liv är"

Ja det har du rätt i men man kan ju följa och se vad ens kompisar gör, när de är på fester, bara sitter hemma, reser osv. Alla strävar inte heller efter att visa alla hur perfekt deras liv är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Ja video är väldigt kul, bara jobbigt att man inte kan kolla instagram utan att det hörs (om man inte har hörlurar förstås)

stäng av ljudet på din dator/telefon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan finna det lite irriterande med dom som instagrammar hela tiden mer. När man träffar någon och så fort man ska äta eller göra något så tar de fram den dumma appen och ska ta en bra bild. Funderar på att sluta använda instagram


   
SvaraCitera
Exner


Jag blir inte förvånad om man snart kan gilla folks kommentarer, chatta, lägga upp statusar, spela in röstmemon jag vettefan vad de hittar på men det blir mer och mer likt facebook

kalla mig konservativ men jag tycker att charmen med instagram var att det var så simpelt Ledsen

Facebook har köpt Instagram, så det kommer så småningom att integreras helt.


   
SvaraCitera
time
 time

De har blivit giriga. Och svartsjuka. Videofunktionen lade de ju till när Vine blev superpopulärt och nu försöker de härma Snapchat så de inte "förlorar" kunder. Fattar inte, alla kan väl ha mer än en app. Jag är strikt polygam med min smartphone.


   
SvaraCitera