Aviseringar
Rensa alla

Instagram vs Dayviews


Ämnesstartare

Som man redan har påpekat - Dayviews = Bilddagboken, fast bara ändrat namn, vet inte varför jag inte tänkte på att lägga till att Dayviews är Bilddagboken fast med annat namn... Ser även att min poll blivit ändrad av André, men... ser inte ändringen?

André Vifot Haas: Före detta Bilddagboken

Vad ändrade du?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Ser även att min poll blivit ändrad av André, men... ser inte ändringen?

han kanske la till taggar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: han kanske la till taggar 🙂

Det gjorde han, ser jag nu när du påpekar det, han la till taggen "bilder" ^^

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det gjorde han, ser jag nu när du påpekar det, han la till taggen "bilder" ^^

Hjärta

La även till "Instagram" och "Dayviews"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: La även till "Instagram" och "Dayviews"!

Okej? Men dom la ju jag till när jag skapade pollen? Vilket var anledningen till att jag inte nämnde dom. Bugg med att taggar inte fastnar?

Hjärta


   
SvaraCitera

bilddagboken va ju inte ens bra när det väl begav sig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Okej? Men dom la ju jag till när jag skapade pollen? Vilket var anledningen till att jag inte nämnde dom. Bugg med att taggar inte fastnar?

Hjärta

Men vafan då, trodde den var fixad... Ledsen


   
SvaraCitera

Storchen84: Instagram

Använde Dayviews när det fortfarande hette Bilddagboken och var poppis. Men det går ju inte att använda ett media när ens vänner slutar använda det, så det rinner ju ut i sanden. Det kommer Instagram också göra, många tror även att Facebook kommer gå samma väg.
Det är modegrejer, det går ur tiden och slutar användas och något nytt kommer istället. Circle of internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Men vafan då, trodde den var fixad

Trodde att jag missat en särskild knapp för att lägga till taggar, men det behövs inte... kan det ha att göra med att jag även la till "klotter" som tag, men ångrade mig och tog bort den? Och att dom två andra då inte kom med?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: rskild knapp för att lägga till taggar, men det behövs inte... kan det ha att göra med att jag även la till "klotter" som tag, men ångrade mig och tog bort den? Och att dom två andra då inte kom med?

Njä. Det borde inte påverka något. Men testa samma sak nästa gång du skapar en tråd och PM:a mig om det skulle bli samma problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Trodde att jag missat en särskild knapp för att lägga till taggar, men det behövs inte... kan det ha att göra med att jag även la till "klotter" som tag, men ångrade mig och tog bort den? Och att dom två andra då inte kom med?

Hjärta

Äh, märkte det själv nu när jag skapade en poll. Verkar vara fixat på de andra trådtyperna men fortfarande buggigt på pollarna. Jag skriver upp det!


   
SvaraCitera