Aviseringar
Rensa alla

Installera om tres skit OS till de "vanliga" för k850i


Ämnesstartare

Jag ledsnade på tre och byte till tele2 ist. Grejen är dock att tex loga osv från tre är kvar. Och annat tjafs. Vill ha bort det :)). Provat med att tex uppdatera själv. De skulle kunnat i teorin fixat eftersom att du annars hos tre måste uppdatera din telefon hos dom.

Helt enkelt, går de installera om mjukvaran så kallade OSet på min mobil, isf hur? De borde ju fårbort allt eller misstar jag mig? [cute]

Tacksam för fina och hjälpsamma svar osv osv... [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Vincenco:

The killers - Mr Brightside [love]
nice låt det

Jo. Tack. Hjälper inte så mkt dock [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testat att uppdatera firmware?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

testat att uppdatera firmware?

Svar JA! Läst om dedär, går inte om man har branded telefon att få unbranded genetic firmware typ eller nåt. Men måste ju gå att hacka på något sätt hehe [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHA, DET ÄR JU DU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ju börja med att berätta vad du har för mobil? du kan inte bli av med skiten o uppdatera firmware om du inte låser upp telefonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

kan ju börja med att berätta vad du har för mobil? du kan inte bli av med skiten o uppdatera firmware om du inte låser upp telefonen

mobilen är upplåst. De går också hacka .. men de behöver vi inte ta i denna tråden. Jag vill bara andra mjukvaran på MIN telefon. Till en unbranded genetic. Står vad för telefon jag har. Är k850i .. läs bara rubriken min vän.

passaro:

HAHAHAHA, DET ÄR JU DU

Vadå, känner du igen han på något sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Brightside:

Är k850i .. läs bara rubriken min vän

sorry missade rubriken. om du googlar på sony ericsson A2 uploader så hittar du all information du behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

sorry missade rubriken. om du googlar på sony ericsson A2 uploader så hittar du all information du behöver.

Tack så hemskt mycket. [smile]

Tråden kan låsas nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera