Aviseringar
Rensa alla

installera the sims 2 tillägg


Ämnesstartare

hade ett program för inte så längesen som jag installerade tillägg till the sims 2 med , t.ex kläder, hus o.s.v då men så omformaterade jag datorn så försvann det, nån som vet nåt bra program? hittar inte det igen nämligen, vill helst kunna göra som med det programmet d.v.s dra över alla filerna så installeras de samtidigt istället för att behöva dra alla en för en liksom.


   
Citera
Ämnesstartare

lemuu:

nån som vet nåt bra program?

- Ja, det du kan göra är att du går in på http://thepiratebay.org, och tankar tilläggen, kör det via D-tools, och installerar det där igenom. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D-tools då eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

D-tools då

- Ja, googla på "D-Tools", så får du upp deras hemsida. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag har daemontools.. vill installera tilläggen, alltså frisyrer o.s.v, inga program 🙂 ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

men jag har daemontools..

- Okej, men då är det simpelt.
Bara gå in på TPB och tanka tilläggen till TheSims2, och sedan monterar du de i D-tools, och låter installen gå.

När den är klar, så bara startar du upp och walla - du har det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför gillar alla blondiner the sims egentligen?? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är ju inga sånna filer utan packs liksom :p , snackar inte om expansions ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pff jag har rött/brunt/blont hår , spelar WoW, CS , dota o the sims , så shh [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

snackar inte om expansions ^^

- Extratillägg är ju det, eller? 😐
Jag hade alla de förr, tills trean kom, och sedan dess har jag inte orka bry mig.

BF2, <3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha okej, nja det är ".pack" filer liksom.. man kan ladda hem frisyrer o skit som kan störa the sims egentligen men ja.. tack för svaret iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

tack för svaret iaf 🙂

- Råkar det vara detta du menar?
http://sims2pack.modthesims2.com/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja, kan installera .sims2pack lr va de heter filer :< , just .pack filer kan jag inte :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

varför gillar alla blondiner the sims egentligen??

Jag gillar också The Sims.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

pff jag har rött/brunt/blont hår , spelar WoW, CS , dota o the sims , så shh [smile]

Gaming girls ftw? [love]


   
SvaraCitera