Aviseringar
Rensa alla

instrument


penja

Birger:

På riktigt? Skitsvårt ju. 

Aa det anade du inte va? Jag har lagt ner mycket tid på detta så jag är riktigt duktig nu. Ibland sjunger jag lite också. 


   
SvaraCitera
penja

Eller typ jämt 


   
SvaraCitera
GraGo

Gitarr, har spelat i 8 år, sedan jag var sex.

Kan spela i princip allt nuGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:
Gitarr, har spelat i 8 år, sedan jag var sex.

Kan spela i princip allt nuGlad

Lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att så många har slutat spelat. Själv spelar jag piano och börjar på mitt sjätte år i år. Sjunger också vilket jag gjort praktiskt taget hela mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fiol i 8 år men slutade pga för mkt stress, skulle spela för ryssar och schweizare (skulle få börja på någon skola då osv om jag vann) men pallade ej av trycket :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör lite enkla riff på elgitarren ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
fiol i 8 år men slutade pga för mkt stress, skulle spela för ryssar och schweizare (skulle få börja på någon skola då osv om jag vann) men pallade ej av trycket :S

Så du.spelar inte Alls längre? Förstår det med stressen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag var liten så brukade jag slå på kastrullerna med en pinne men vet inte om det räknas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Så du.spelar inte Alls längre? Förstår det med stressen

nä men kan forfarande spela det


   
SvaraCitera

Trumpet: fem år
Bas: fyra år


   
SvaraCitera
seasaw

synth o kontrabas för lääängesen

trallar gärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:
Trumpet: fem år
Bas: fyra år

Coolt, trumpet har jag hört ska vara rätt svårt 


   
SvaraCitera
Yaren

1. Har sjungit sen jag var en dvärg. Jag sjunger fint och rent

2. Jag har spelat gitarr i drygt 2 år. Är faktiskt bättre på lead än rhytm, skitdumt. Spelar mest elgitarr.

3. Har spelat piano i typ åtta år. När jag slutade spelade jag typ Schubert-valser på typ 4 notsystem, tyckte inte att jag utvecklades alls. Skittråkigt, även om jag älskar Schubert.

4. Har spelat bas ett fåtal gånger i mitt liv, på tisdag ska jag lira Lizzy för min klass 😛  om ni vet vilka Thin Lizzy är så får ni själv ta och gissa er till vilken låt det är. Höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
1. Har sjungit sen jag var en dvärg. Jag sjunger fint och rent

2. Jag har spelat gitarr i drygt 2 år. Är faktiskt bättre på lead än rhytm, skitdumt. Spelar mest elgitarr.

3. Har spelat piano i typ åtta år. När jag slutade spelade jag typ Schubert-valser på typ 4 notsystem, tyckte inte att jag utvecklades alls. Skittråkigt, även om jag älskar Schubert.

4. Har spelat bas ett fåtal gånger i mitt liv, på tisdag ska jag lira Lizzy för min klass 😛  om ni vet vilka Thin Lizzy är så får ni själv ta och gissa er till vilken låt det är. Höhö

Coolt!du kan rätt så många instrument, har du lärt dig något själv? eller tar du lektioner?


   
SvaraCitera