Aviseringar
Rensa alla

Inte älskvärd? :'(


längd/vikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

längd/vikt?

Läng 180
Vikt 70-71kg


   
SvaraCitera

lille dala:

Läng 180
Vikt 70-71kg

Du väger strax under idealvikt, du är inte fet eller ens mullig, möjligen lite otränad. Jag är 186 och väger 80kg, och jag har knappt nått fett på kroppen alls trots att jag väger mer i förhållande till min längd än du.

Det är nog inga problem för dig att hitta nån, du är normallång med normal vikt, ditt problem ligger snarare i självförtoendet. En persons utstrålning är minst 50% av ens sex appeal, så sträck på dig och och våga vara lite kaxig så skall du se att det går bra att ragga.

lille dala:

PC and gaming ftw

Äkta datanördar gymmar och spelar innebandy, gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lille dala:

Men överallt hör man hur killar BARA vill ha välformade muskulösa kroppar

Hmm jag har fått det intrycket att gaykillar ofta har väldigt höga krav på sina partners. Lite kul på något sätt med tanke på att ni inte är hur många som helst.


   
SvaraCitera

Alltså så länge du har en vettig personlighet bör det ju överväga ditt utseende. Jag tvivlar starkt på att alla homosexuella människor är så ytliga. Sedan om man tittar på din avatar (Jag antar att det är du) så ser du ju inte direkt mullig ut? I längden är personligheten det viktigaste. Sen finns det ju extremfall där det inte finns en chans att personligheten räddar det, men jag tvivlar på att du är ett sånt.


   
SvaraCitera

lille dala:

Läng 180
Vikt 70-71kg

Nä, precis. Du är inte mullig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Äkta datanördar gymmar och spelar innebandy, gör du?

Jag gymmar men inte innebandy XD


   
SvaraCitera

OF 5:

att tycka om någon för personligheten är en myt ja

nej [mad] tyst! avslöja inte!!!


   
SvaraCitera

Du ser jätte smal ut på bilden, om det nu är du.

Förresten så lovar jag att alla bögar inte har samma smak, det finns de som gillar mulliga killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lille dala:

Läng 180
Vikt 70-71kg

Exakt som mig. Skulle gissa att vi har liknande kroppar, från vad man ser på bilden. Jag tycker själv att jag är mullig, kan inte svara för vad du är. Men jag börjar ta tag i det, och går ut och går och försöker hålla mig i form. Tyckte däremot det är väldigt tråkigt att träna.

Men smaken är som baken, delad. Jag kände en bög som var väldigt tänd på tjockare killar. Och en del gillar spinkiga. Själv är jag din sterotyp där och gillar lite vältränade. Fast jag är helt okej med lite otränade. Däremot lite problem med att tända på tjocka. :/ Men om din kropp liknar min, då hade jag lätt kunnat tänka mig att ha sex/vara tillsammans. Lite konstigt sagt, men ändå! 😉


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

mulliga bögar

amir


   
SvaraCitera

lille dala:

men tar ju sån tid och får ju aldrig några resultat

Den late har talat.[wink] Att sunt komma i form tar tid, håll dig borta från socker och onödiga fetter samtidigt som du tränar så ska du nog se att du får resultat efter en tid.

lille dala:

bög att man inte kan bli älskad oavsätt? [chocked]

Klart man kan. Det är ju ett ideal både bland homo- och heterosexuella att vara vältränad, men ändå får tjocka/spinkiga/mulliga människor partners de också. Ta det lugnt, du hittar säkert någon som passar just dig.


   
SvaraCitera

lille dala:

finns det inte folk som gillar än för person och vill ha en riktig relation?

jo det finns ,man måste bara hitta dom. Kanske inte finns så många men ändå :/


   
SvaraCitera

ja e så trött, vill bara ha en kram 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vill bara ha en kram

*kram* 🙂


   
SvaraCitera