Aviseringar
Rensa alla

Inte äta alls (typ)


Ämnesstartare

Om jag bestämmer mig för att bara äta två bananer om dagen i två veckor, och samtidigt promenera raskt en timme om dagen, hur mycket borde jag då kunna gå ner?

Kanske inte är den mest hälsosamma varianten, men borde väl vara effektivt?


   
Citera

Förutom att det baRA GOJRDE MIG HUNGRIGARE[mad] DU KOMMER INTE ATT KLARA DET OM INTE JAG KLARADE DET!


   
SvaraCitera
loita

för två sommrar sen fick jag typ ätstörning och åt ett plommon om dagen i tre veckor och cyklade en mil om dan gick jag ner 12 kilo


   
SvaraCitera

Det beror på hur mycket du väger i förhållande till din längd plus massa annat också , om jag fick det där rätt blir jag glad [blush]


   
SvaraCitera
loita

Ending Jon:

om jag fick det där rätt blir jag gla

bli glad[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det beror på hur mycket du väger i förhållande till din längd plus massa annat också , om jag fick det där rätt blir jag glad [blush]

[party]

Är 196 och väger 74 [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

DU KOMMER INTE ATT KLARA DET OM INTE JAG KLARADE DET!

Jag kommer klara det [blush]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Jag kommer klara det

Nein, Sie werden es nicht! Sie sind ein Mitglied hier!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nein, Sie werden es nicht! Sie sind ein Mitglied hier!

Mitglied? [blush]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Mitglied?

Glidmedel som man har mellan någonting.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Är 196 och väger 74

Varför gå ner?


   
SvaraCitera

ÄS-varning [no-no]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Om jag bestämmer mig för att bara äta två bananer om dagen i två veckor, och samtidigt promenera raskt en timme om dagen, hur mycket borde jag då kunna gå ner?

kan definitivt inte rekomendera den metoden. kroppen är så pass smart att den snabbt ställer om till energisparläge när den märker att den inte får mat. detta gör attt du inte går ner speciellt mycket. dessutom är det inte bra att svälta sig. risken finns även att du går upp det igen efter 2 veckor.

enligt mig finns det bara ett sätt att gå ner i vikt. ät mindre och ofta och rör dig mer. det är det bästa sättet. tar längre tid. men man mår bättre både under tiden och efter.


   
SvaraCitera

Wtf.

*anmäler*


   
SvaraCitera

Två liter vatten per dag minst och två päron, två äpplen och en skål yoghurt låter bättre. nyttigare än bara banan.

uppåttjack är bra också...


   
SvaraCitera