Aviseringar
Rensa alla

Inte äta efter klockan 19


Ämnesstartare

Många som vill gå ner i vikt säger att de inte ska äta efter klockan 19, för att det ska hjälpa dem gå ner. På vilket sätt hjälper det? I don't get it.


   
Citera

Det har ingenting med tidpunkten i sig att göra utan att man bör inte äta några timmar innan man ska lägga sig pga metabolismen


   
SvaraCitera

Men de beror ju hur länge man är vaken . De är bara anpassat för dem flesta.


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Det har ingenting med tidpunkten i sig att göra utan att man bör inte äta några timmar innan man ska lägga sig pga metabolismen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

metabolismen

som är?


   
SvaraCitera

The Elin:

som är?

matsmältningen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Genius GZA:

spänande

Funny thing is...
Citroncyracykeln, vi ska gå igenom den efter lovet 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Det har ingenting med tidpunkten i sig att göra utan att man bör inte äta några timmar innan man ska lägga sig pga metabolismen

metabolismen, som vi vill ska vara igång konstant för att förlora vikt?
Men den slutar ju vara igång 3 timmar efter sista gången du intog näring. säger emot sig själv helt. Anledningen är okunskap.


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

metabolismen, som vi vill ska vara igång konstant för att förlora vikt?
Men den slutar ju vara igång 3 timmar efter sista gången du intog näring. säger emot sig själv helt. Anledningen är okunskap.

Jag är inte överdrivet insatt i det mänskliga matsmältningssystemet, svarade bara med första saken jag kom på att jag hört om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag är inte överdrivet insatt i det mänskliga matsmältningssystemet, svarade bara med första saken jag kom på att jag hört om det

[wink]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Viljans Triumf: Det har ingenting med tidpunkten i sig att göra utan att man bör inte äta några timmar innan man ska lägga sig pga metabolismen

Bullshit. På vilket sätt skulle det påverka metabolismen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Bullshit. På vilket sätt skulle det påverka metabolismen?

Viljans Triumf:

Jag är inte överdrivet insatt i det mänskliga matsmältningssystemet, svarade bara med första saken jag kom på att jag hört om det

L2readb4upostplx


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

L2readb4upostplx

Jag frågade ohYEA_ so L2read själv noob.


   
SvaraCitera