Aviseringar
Rensa alla

Inte attraherad av killen men..


Ämnesstartare

Okej. detta är mitt problem
Blev av med oskulden till en kille för några veckor sedan och sedan dess har vi träffats någon gång i veckan (då vi haft sex) problemet är att även fast jag gillar honom, hans personlighet är så himla underbar, är jag inte attraherad av honom. asså skulle aldrig påstå att han är snygg till exempel. han är inte de jag generellt anser är attraktivt men ändå fortsätter jag att träffa honom. Är detta ens okej eller bör jag avsluta det?

gillar hans personlighet som sagt och gillar att ha sex. Jag blir nästan besviken om vi inte pratar varje dag och jag får alltid ett fånigt leende på läpparna när jag ser att han har skickat ett sms. men ändå känner jag inte en sådan där jätte stor attraktion till honom. 


   
Citera

Bästatjejen:
Okej. detta är mitt problem
Blev av med oskulden till en kille för några veckor sedan och sedan dess har vi träffats någon gång i veckan (då vi haft sex) problemet är att även fast jag gillar honom, hans personlighet är så himla underbar, är jag inte attraherad av honom. asså skulle aldrig påstå att han är snygg till exempel. han är inte de jag generellt anser är attraktivt men ändå fortsätter jag att träffa honom. Är detta ens okej eller bör jag avsluta det?

gillar hans personlighet som sagt och gillar att ha sex. Jag blir nästan besviken om vi inte pratar varje dag och jag får alltid ett fånigt leende på läpparna när jag ser att han har skickat ett sms. men ändå känner jag inte en sådan där jätte stor attraktion till honom. 

Något specifikt med utseendet som gör att du inte känner attraktion? Kan han påverka det så det blir bättre?

Jag anser att det är viktigt med attraktion men i slutändan är det inte det viktigaste. Du får fundera mer på det och eventuellt ta upp det med honom.


   
SvaraCitera

Bästatjejen:
Okej. detta är mitt problem
Blev av med oskulden till en kille för några veckor sedan och sedan dess har vi träffats någon gång i veckan (då vi haft sex) problemet är att även fast jag gillar honom, hans personlighet är så himla underbar, är jag inte attraherad av honom. asså skulle aldrig påstå att han är snygg till exempel. han är inte de jag generellt anser är attraktivt men ändå fortsätter jag att träffa honom. Är detta ens okej eller bör jag avsluta det?

gillar hans personlighet som sagt och gillar att ha sex. Jag blir nästan besviken om vi inte pratar varje dag och jag får alltid ett fånigt leende på läpparna när jag ser att han har skickat ett sms. men ändå känner jag inte en sådan där jätte stor attraktion till honom. 

Vet han om detta? Undrar han vad du tycker om honom utseendemässig tycker jag att han förtjänar a real answer. Utifrån mig så hade jag velat veta om killen jag typ håller på med inte ser mig som en attraktiv person. Om situationen är okej mellan er två så behöver ni ju inte avsluta detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orange:

Något specifikt med utseendet som gör att du inte känner attraktion? Kan han påverka det så det blir bättre?

Jag anser att det är viktigt med attraktion men i slutändan är det inte det viktigaste. Du får fundera mer på det och eventuellt ta upp det med honom.

Asså nej jag kan inte peka ut vad det är som inte får mig att kalla honom för snygg. jag tror det är det faktum att han har problem med acne, hans ögon sitter ganska långt isär och hans näsa är ganska stor. Fattar såklart att finnar är någonting som folk i min ålder har, även jag, så detta spelar inte så stor roll. men de andra kan han ju inte ens rå för. sen är hans kroppstyp ganska liten och tanig. jag är generellt sätt mer attraherad av muskulösa killar med breda axlar... 

Jag kan också inflika att jag har blivit kallad utseendefixerad förut i mitt liv och det är en av anledningarna till varför jag inte avslutad den här relationen då jag är rädd att jag aldrig kommer hitta en kille som jag tycker är snygg, för det är alltid någonting som jag påpekar.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Vet han om detta? Undrar han vad du tycker om honom utseendemässig tycker jag att han förtjänar a real answer. Utifrån mig så hade jag velat veta om killen jag typ håller på med inte ser mig som en attraktiv person. Du bör ej avsluta detta om det är okej med er två.

Nej jag tror verkligen inte att han vet detta..


   
SvaraCitera

Jag tror att du är kär. #iknowmyshit


   
SvaraCitera
mens
 mens

Gillar du att ha sex med honom så är det väl inget problem? 


   
SvaraCitera

mens:
Gillar du att ha sex med honom så är det väl inget problem? 

hon beskrev ju nyss att hon tyckte hon hade problem och vad det var din jäkla tåpaj


   
SvaraCitera
mynona

Fkpaw: tåpaj

varför just tåpaj? 

varför inte fingerkaka...


   
SvaraCitera

mynona:

varför just tåpaj? 

varför inte fingerkaka...

för varje gång hon försöker sparka boll så flyger den åt helvete


   
SvaraCitera
mynona

Fkpaw:

för varje gång hon försöker sparka boll så flyger den åt helvete

Aha tåpaj är ett utryck. 
har lärt nå nytt då, tack för svar


   
SvaraCitera
mens
 mens

Fkpaw:

hon beskrev ju nyss att hon tyckte hon hade problem och vad det var din jäkla tåpaj

var någonstans står det att själva sexet var dåligt hun


   
SvaraCitera

mens:

var någonstans står det att själva sexet var dåligt hun

hahaha åh gud, jag ger upp


   
SvaraCitera

Fkpaw:

hahaha åh gud, jag ger upp

Du förlorade innan du gav upp ändå 🙂


   
SvaraCitera

ja, fortsätt 


   
SvaraCitera