Aviseringar
Rensa alla

Inte behörig [cry]


Ämnesstartare

Har sökt in till psykologprogrammet och fick mitt antagningsbesked idag. Trots att jag har arbetslivserfarenheten som krävs är jag inte behörig och antingen så har de gjort nåt fel eller så har jag räknat fel. Jag trodde verkligen att jag hade det jag behövde.

Men i alla fall, sitter och storgråter här och känner mest för att gå och dö eftersom jag inte kom in på den enda utbildningen som är tänkbar för mig. Vad ska jag göra?

[cry]


   
Citera

Fråga vad som krävs för att du ska bli behörig och sök på nytt nästa år.


   
SvaraCitera

tycker du ska ringa/maila [sad]


   
SvaraCitera

Fixa behörighet>söka nytt?


   
SvaraCitera

Kontakta och fråga vad det var som gjorde att du inte kom in.
Och börja leta efter något annat kul att göra ett tag tills du kan söka igen! Drejningskurs kanske? [cute]


   
SvaraCitera

Ta hand om dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Fråga vad som krävs för att du ska bli behörig och sök på nytt nästa år.

Jag vet vad som krävs. 12 månaders arbetslivserfarenhet på minst halvtid, vilket jag trodde/tror att jag hade/har. Skickade in alla mina arbetsintyg och sånt.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Och börja leta efter något annat kul att göra ett tag tills du kan söka igen! Drejningskurs kanske?

Vill mest lägga mig ner och dö. Dör om jag måste jobba ett halvår till eller sitta och glo i lägenheten.

Stringburka:

Ta hand om dig!

Tack, ska försöka även om jag inte direkt vill just nu.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Har du matte B och samhällskunskap B i betyget?
Kanske de är noga med att ett års arbetslivserfarenhet innebär 12 månader, 100%, har du det? Kan hända att du arbetat för lite kanske?

Det är ju allt som krävs för behörighet, om du har allt det så är det något fel de gjort.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Men i alla fall, sitter och storgråter här och känner mest för att gå och dö eftersom jag inte kom in på den enda utbildningen som är tänkbar för mig. Vad ska jag göra?

[sad] Samma grej hände mej för ett halvår sedan, kändes drygt (grät dock ej [wink]) Men man kan aldrig i förväg avgöra om något är dåligt eller ej, jag har gjort saker som jag säkert inte hade gjort annars tack vare det [mad]

Fick för övrigt mitt antagningsbesked idag också, ska bli civ. ing. på LTU [cool]


   
SvaraCitera

uppenbar:

12 månaders arbetslivserfarenhet på minst halvtid, vilket jag trodde/tror att jag hade/har.

aah men då har de väl gjort fel, ring dem.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Fick för övrigt mitt antagningsbesked idag också, ska bli civ. ing. på LTU [cool]

Välkommen hit! Skall inspektera dina ögonbryn, lovar.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Vad ska jag göra?

Ta nya tag!
Du är ungDold text: , typ! och inte mycket äldre om ett år, då du säkert lyckats komma in. Du kan ju inte ha räknat helt fel,¨I mean. Du är nästan där, bergis.


   
SvaraCitera

Capture:

Välkommen hit! Skall inspektera dina ögonbryn, lovar.

Tack [crazy] Alltså tycker de är helt ok faktiskt, men kan väl censurera dem med lite matt, genomskinlig tejp om du så önskar [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Tack [crazy] Alltså tycker de är helt ok faktiskt, men kan väl censurera dem med lite matt, genomskinlig tejp om du så önskar [blush]

Har ej sett dem så jag kan ej uttala mig!


   
SvaraCitera