Aviseringar
Rensa alla

Inte bjuden


Ämnesstartare

isola:

på vilket sätt hycklar de nu, tänker du på att de brukar bjuda alla partiledare?

Ja och hela det här resonemanget att "det är ok med yttrandefrihet så länge du tycker som oss".


   
SvaraCitera

Ganon:

Ja och hela det här resonemanget att "det är ok med yttrandefrihet så länge du tycker som oss".

tolkar d mer som
"det är ok med yttrandefrihet om du inte är en jävla rasse"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tolkar d mer som
"det är ok med yttrandefrihet om du inte är en jävla rasse"

Fast nu är ju ordet "rasist" urholkat så.


   
SvaraCitera

Ganon:

Fast nu är ju ordet "rasist" urholkat så.

både ja och nej


   
SvaraCitera

hitter inget annat bra beskrivande ord för lille jimmie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hitter inget annat bra beskrivande ord för lille jimmie

Förstår att det måste vara svårt att komma på nya ord nör man har använt upp både nazist, fascisr, rasist, främlingsfientlig och islamofob.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej han ska inte få gå (Du röstade på detta alternativ)

Fast de borde vara mer konsekventa och utesluta en hel del mer folk som är bjudna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men fan låt dem bjuda vilka de vill. Hade jag också gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hitter inget annat bra beskrivande ord för lille jimmie

Xenofob?


   
SvaraCitera

isola:

Nej han ska inte få gå (Du röstade på detta alternativ)

Gött att han får gå hemma. Inte fan unnar jag honom att hänga på NOBELFESTEN. Kom igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Osäker/vet inte (Du röstade på detta alternativ)

Bryr mig inte speciellt. Tycker dock det kan vara lite dumt att ge sd ännu mer att gnälla över.


   
SvaraCitera

Nachac:

Xenofob?

Förvisso, det har jag faktiskt aldrig använt tidigare. Borde nog börja, det är ju inte direkt "urholkat" så att säga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja deras värderingar krockar tydligen osv, men man måste ju fråga vad prekariatet tycker! Röstade på att han ska få komma. Han kanske blir snäll då, men å andra sidan vill han väl exkludera invandrare från en massa saker så då får han ju veta hur det känns. Å andra sidan är han ju inte direkt nazist... men Hitler började väl också någonstans.

Dom är fria att göra hur dom vill. Spelar ingen roll om han hade som motsats varit förintelseförnekare och dom bjudit in honom.


   
SvaraCitera
höna

varför blir inte jag bjuden? till och med jag är ju nästan coolare än jimmie åkesson


   
SvaraCitera
höna

om dom ändå får välja vilka dom vill bjuda och ej, tänker jag


   
SvaraCitera