Aviseringar
Rensa alla

inte direkt det mest originella inlägget...


Haien

"Anmärk inte om saker om du inte gar något positivt att tillägga"


   
SvaraCitera
time
 time

alk: Några förslag på såna grupper? 🙂

Ja! Här kan du titta:  http://www.autism.se/. Under "din förening"-fliken har de listat alla distrikt där man kan engagera sig! 🙂 


   
SvaraCitera
Haien

Vad i helvete?! Tar du bort mina inlägg utan att säga nåt?!


   
SvaraCitera
time
 time

Haien:
Vad i helvete?! Tar du bort mina inlägg utan att säga nåt?!

Moderatorernas jobb är bland annat att rensa OT. Jag skulle precis skriva till dig i PM och meddela detta. Att du har problem med en viss smiley är inte on topic. Om du vill bråka för sakens skull kan vi ta detta privat, så det inte går ut över andra användare. 


   
SvaraCitera
Haien

time:

Moderatorernas jobb är bland annat att rensa OT. Jag skulle precis skriva till dig i PM och meddela detta. Att du har problem med en viss smiley är inte on topic. Om du vill bråka för sakens skull kan vi ta detta privat, så det inte går ut över andra användare. 

Gör ditt jobb och byt titeln på tråden till någonting on.t. och ta bort ^, då det är o.t.


   
SvaraCitera
Haien

time:

Moderatorernas jobb är bland annat att rensa OT. Jag skulle precis skriva till dig i PM och meddela detta. Att du har problem med en viss smiley är inte on topic. Om du vill bråka för sakens skull kan vi ta detta privat, så det inte går ut över andra användare. 

Och jag sa det mest för att jag absolut inte ville ha en ":)" av dig. Onödigt.


   
SvaraCitera
time
 time

Haien:

Och jag sa det mest för att jag absolut inte ville ha en ":)" av dig. Onödigt.

Nu räcker det med off topic. Du har redan blivit ombedd att diskutera vidare i PM om det är något särskilt.


   
SvaraCitera
alk
 alk
Ämnesstartare

time:

Ja! Här kan du titta:  http://www.autism.se/. Under "din förening"-fliken har de listat alla distrikt där man kan engagera sig! 🙂 

Ok tack, ska kolla på det sen.


   
SvaraCitera

alk:

Jo. Gjort det många gånger, fast konversationen tar slut rätt snabbt. Ett exempel:

Jag: Hej

Personen Bredvid: Hej

Jag: snygg anteckningsbok

P.B: tack

Jag: Ok

----------------------------------

En annan sak om man nu såg ut som dolph lundgren, då hade folk gärna ansträngt sig lite för att prata med och bli vän med en....men om man nu ser ut som edvard blom så är det väl lite omöjligt :/

Spel slutade jag med när jag var 17-18. Sport inte så mycket, typ kollar bara på vm och em. Tv serier, jo några, men finns inga föreningar för det. Musik, inte så mycket, ibland.

Kanske bli som edvard blom? Bara en tanke.


   
SvaraCitera