Aviseringar
Rensa alla

Inte ett vanligt barn


sincan
Ämnesstartare

Lars var inte som alla andra barn. Inte för att barn brukar vara som varandra. Vilka är då de andra barnen som klumpas ihop till en grupp? Det måste vara barnen man kastade i Nilen, ty dessa han man aldrig lära känna.

Lars bodde tillsammans med sin mamma, pappa, storebror Roger, hunden Lukas samt katten Oliver-Göran i ett rött hus med lila knutar. Dessa knutar var av typen skotstek och bör inte förväxlas med de sedvanliga knutar som brukar smycka ett hus.

Lars började varje morgon med att klä på sig, äta frukost bestående av två mackor och ett glas getmjölk. Sedan knöt han skorna, tog på sig hjälmen för att sedan gå till skolan. Skolanet gick ut på att knyta ihop alla skor till ett enda stort nätverk för att sedan fördriva tiden med att se på tecknade filmer baklänges och lyssna på dolda budskap.

Lukas favoritmaträtt var inte fel, vilket många kan tro. Snarare var det ett hopkok av diverse grödor från Rättvik. "Rätt ska vara rätt" som hans fader brukade säga sittandes i sin fåtölj och rökande på sin favoritrök, vilket var lite konstigt då man oftast röker i en rök. Ingen rök utan eld och ingen eld utan rök och med raka rör så åkte de till grannbyn för den var mycket finare. Väl där bjöds det på blodbad i form av en alldeles för stor nattvard. motorsågsjage.


   
Citera

vf tkr ja d1a va så bra? [blush]


   
SvaraCitera

Gör en ljudbok av den[blush]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

vf tkr ja d1a va så bra? [blush]

Luna Lovegood:

Gör en ljudbok av den[blush]

Två som gillar den[love]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera

gör en ljudbok av den så kommer alla [love]älska[love] den[blush][crazy][crazy]
+ du blir kanske känd, det är häftigt[crazy]


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile]

hihi


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

gör en ljudbok av den så kommer alla [love]älska[love] den[blush][crazy][crazy]
+ du blir kanske känd, det är häftigt[crazy]

Du vill bara höra mer av min röst[sad][blush]

trubdruider:

[bigsmile][bigsmile]

hihi

[blush]


   
SvaraCitera

sincan:

Du vill bara höra mer av min röst[sad][blush]

gillar ljudböcker och bombasticvideos. har inget med dig att göra[shake][shake][confused]

[blush]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Ibland vill jag åka tillbaka i tiden och krama mig själv, oftast vill jag dock slå mig[tard]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

[mad][mad]


   
SvaraCitera