Aviseringar
Rensa alla

Inte kunna tugga efter surt godis


Ämnesstartare

Sovande:

Du kanske borstar tänderna för [crazy]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja har typ problem me de ibland..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slarvat med att borsta tänderna!? [no-no] [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Inte kunna tugga

[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

[blush]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petsounds:

slarvat med att borsta tänderna!? [no-no] [cool]

Nej, har inte haft hål även fast jag slarvat ibland kanske, vilket alla lär gjort nån gång..

Läste att man kan få ont i tänderna pga det sura fräter så mycket liksom på tänderna.. kanske därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, får så med ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men pröva nån tandkärm då som e emot ilningar i tänderna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Läste att man kan få ont i tänderna pga det sura fräter så mycket liksom på tänderna.. kanske därför.

yeah, kanske, varva soda pops med choklad? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petsounds:

yeah, kanske, varva soda pops med choklad? [cool]

haha precis, lura skiten typ.. får ju ont om jag äter typ 50 st i rad, haha nej men, 5 iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm soda pops är så goda [smile]

brukar isa i mina tänder när jag käkat godis, men det behöver inte just vara soda pops, kan typ vara choklad eller vad som [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

haha precis, lura skiten typ.. får ju ont om jag äter typ 50 st i rad, haha nej men, 5 iaf..

synd att soda pops ska vara så nice. syrlighet overload när man dricker lite cola till. [cool]


   
SvaraCitera
Tyrael

lemuu:

och inte kunna tugga med tänderna där du ätit dom med.. gör sjukt ont iaf, går över på 2 dagar ungefär.. har inte hål utan har alltid haft så

Ja, tror att det är som aspie sa, när det händer som du säger så känns mina tänder "blankare" än vanligt, och sen göre ont..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Winsome:

brukar isa i mina tänder när jag käkat godis, men det behöver inte just vara soda pops, kan typ vara choklad eller vad som [n]

gör det ont i flera dagar efteråt om du ätit mycket då också eller? [sad] man får äta godiset på en sida så man kan tugga dagen efter eller senare på dagen, brukar jag köra med.. [crazy]

Tyrael:

och sen göre ont..

mm precis..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter skumt, får aldrig ont av godis, oavsett surhetsgrad 🙂


   
SvaraCitera