Forumet - Inte okej

Inte okej

200 1 14
Hej !
imån går jag ut nian , och jag har gråtit OAVBRUTET i en vecka nu. Känner mig helt tom. Jag och min klass är SÅ thighta , vi är precis som en familj. Dom är dom enda jag kan lita på och dom betyder mer för mig än NÅGOT annat. Jag har haft det ganska jobbigt ibland och dom har hjälpt mig igenom saker. Jag brukar tillochmed längta till skolan för att jag ska få träffa dom. Och nu kommer vi splittras. Det gör verkligen ont på riktigt , mår verkligen dåligt över det för jag trivs så himla bra med dom. Alla ska ut till olika skolor och jag vet själv att jag kommer tappa kontakten med vissa som jag verkligen älskar. Om jag mår skitdåligt nu, hur kommer jag då må hela sommaren?! Usch :'( vet inte hur jag ska tänka för att det ska bli bättre
Tyrael:

bit ihop

Men njööö, lilla ponken vill visa sig tuff.[rolleyes]

elinsimonsson:

vet inte hur jag ska tänka för att det ska bli bättre

Det här är en naturlig övergång i livet. Det kommer fler, tyvärr. Jag förstår att det känns svårt, känslor av sorg och saknad är det inget fel på. Låt dig själv känna så ett tag, det är bara naturligt. Du kommer att få nya vänner i gymnasiet. Det kommer att ta några veckor in på terminen men du kommer att lära känna andra som du trivs med. Kanske några av dina nuvarande klasskamrater kommer gå i samma gymnasium som du?

Spana också in: