Aviseringar
Rensa alla

Inte oskuld..12år


Ämnesstartare

Hej! Nikita här! Idag fick jag reda på att min vän som är tolv år blev av med oskulden förra veckan med sin 13 åriga kille.. Är orolig för henne men hon har blockat mig överallt.. Är rädd, hur ska jag sluta tänka på det..? Är hon gravid? Vet hennes mamma? Gick hon med på det? tänker på det hela tiden..!


   
Citera

Kontakta hennes mamma och säg som det är! 


   
SvaraCitera

Eller hoppas på att hon har lite vett och använde kondom iaf Galen


   
SvaraCitera

KattenKatarina:
Kontakta hennes mamma och säg som det är! 

ÅH NEJ!  Man ska aldrig göra det!


   
SvaraCitera
Kudhos

KattenKatarina:
Kontakta hennes mamma och säg som det är! 

NEJ


   
SvaraCitera

KattenKatarina:
Kontakta hennes mamma och säg som det är! 

:ssssssssssss


   
SvaraCitera

Jag tycker du borde prata med henne i verkligheten istället om du har möjligheten. Att prata med hennes mamma kan du väl göra, men det känns väldigt onödigt. Vad ska du säga? Och vad kan hennes mamma göra åt saken? Gjort är gjort liksom. Försök prata med henne. Om det nu va så att hon förlorade oskulden fast hon inte ville ska du prata med hennes mamma, men annars känns det rätt onödigt


   
SvaraCitera

Wow, jag är inte riktigt insatt i detta känner jag.

Men okok, gör inte det.


   
SvaraCitera

Du kan ringa hennes mamma och fråga vart hon är? Du måste få tag i henne och prata ut.


   
SvaraCitera

KattenKatarina:
Kontakta hennes mamma och säg som det är! 

Whut


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Förstår att du är orolig, men det enda du kan försöka göra är att prata med henne eller hennes kille. Vill ingen av dom prata med dig så har du gjort vad du kunnat, förstår mig dock inte på din kompis som inte pratar med dig?


   
SvaraCitera

Försök att prata med henne face 2 face. Finns egentligen inte mer att göra ://


   
SvaraCitera