Aviseringar
Rensa alla

inte vara nykter


Ämnesstartare

 vad ska man dricka om man inte gillar att vara nykter? blir så jävla stelt när man är nykter mycket roligare när man är full vodka eller stark öl?  kan man ha sin sprit som en kompis?


   
Citera

Är det inte bättre med typ öl/starköl om man är ovan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlomkålsPaprika:
Är det inte bättre med typ öl/starköl om man är ovan

inte fan vet jag är du förfan vuxen eller barn vikk ha svar  från unga vuxna som kan om sånt


   
SvaraCitera

öl, sprit spyr du lätt av om du inte vet va du håller på med annars ä grogg förbannat gött

Danne_cars:
 vad ska man dricka om man inte gillar att vara nykter? blir så jävla stelt när man är nykter mycket roligare när man är full vodka eller stark öl?  kan man ha sin sprit som en kompis?


   
SvaraCitera

Öl och vodka funkar lika bra men går ju snabbar med vodka. Man bör inte ha spriten som en kompis för då har man seriöst ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
öl, sprit spyr du lätt av om du inte vet va du håller på med annars ä grogg förbannat gött

vadå inte vet vad jag håller på med?  asså att jag inte är van vid vodka då eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Öl och vodka funkar lika bra men går ju snabbar med vodka. Man bör inte ha spriten som en kompis för då har man seriöst ett problem.

men om man vill vara full så funkar vodka bäst?


   
SvaraCitera

Danne_cars:

vadå inte vet vad jag håller på med?  asså att jag inte är van vid vodka då eller?

ja typ så ja


   
SvaraCitera

Danne_cars:

men om man vill vara full så funkar vodka bäst?

Första gången bör man ta de lugnt och försiktigt med alkoholen.  Några enstaka öl eller cider och inte supa på tom mage plus att man  bör dricka varannan vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Första gången bör man ta de lugnt och försiktigt med alkoholen.  Några enstaka öl eller cider och inte supa på tom mage plus att man  bör dricka varannan vatten.

men tar de inte längre tid för alcholen att komma ut i blodet om man har mat i magen?

My dreams are her:

Första gången bör man ta de lugnt och försiktigt med alkoholen.  Några enstaka öl eller cider och inte supa på tom mage plus att man  bör dricka varannan vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför måste man dricka varaanan vatten??


   
SvaraCitera

Danne_cars: men tar de inte längre tid för alcholen att komma ut i blodet om man har mat i magen?

Ja och just därför man ska äta innan så man inte blir stupfull och gör något dumt.

Danne_cars: varför måste man dricka varaanan vatten??

Det tar längre tid att bli full, du blir mindre full och du blir mindre bakis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ja och just därför man ska äta innan så man inte blir stupfull och gör något dumt.

Det tar längre tid att bli full, du blir mindre full och du blir mindre bakis.

men om jag äter o sen sätter ingång o dricker sprit hur snabbt tar de innan  man blir typ full o som roligast? haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ja och just därför man ska äta innan så man inte blir stupfull och gör något dumt.

Det tar längre tid att bli full, du blir mindre full och du blir mindre bakis.

men om man skiter i o dricka vatten o ba kör öl o aprit kan man blanda o dricka öl lite o sen sprit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man har tråkigt ska man ha en dagsfylla då?? låter de bra?


   
SvaraCitera