Aviseringar
Rensa alla

inte vara nykter


Ämnesstartare

ja alkohlister brukar ha alkoholen som sin bästa vän ":DDD"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vodka är nog de vidrigaste som finns. Stpr typ bara av smaken men halsa den så blir du snabbt full och slutar tänka på smaken efter ett tag


   
SvaraCitera

Danne_cars: men om jag äter o sen sätter ingång o dricker sprit hur snabbt tar de innan man blir typ full o som roligast? haha

En stund beror på hur mycket du dricker.


   
SvaraCitera

T-röd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja med att inte skapa 100000000000000000000000000000000000 trådar om samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Vodka är nog de vidrigaste som finns. Stpr typ bara av smaken men halsa den så blir du snabbt full och slutar tänka på smaken efter ett tag

vodka vanilj haha de är väl fint om man är skirfyll på en jävla semester haha men måste va skit tråkigt att va nykter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om man bara dricker stark öl o sen på fester eller på resor så tar man med sig en jävla vodka vanilj hahah?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

vodka vanilj haha de är väl fint om man är skirfyll på en jävla semester haha men måste va skit tråkigt att va nykter?

du, det är tråkigt att vara full också. Det som spelar roll är vad du gör


   
SvaraCitera
Cobrak

Danne_cars:

måste va skit tråkigt att va nykter?

Snacka om skev syn. Det går att festa till det och roa sig minst lika mycket utan alkohol.


   
SvaraCitera

Danne_cars:

men tar de inte längre tid för alcholen att komma ut i blodet om man har mat i magen?

jo, en nåra pizzaslise mitt i fyllan funkar skit bra, fettet suger liksom upp liksom så på studenten va ja inte bakfull efter, har faktiskt inte vart bakfull tror ja måste dricka mig minneslös innan ja blir de


   
SvaraCitera
Cobrak

Människan och alkohol i ett nötskal.


   
SvaraCitera
Cobrak

Ruttenfisk:
T-röd

eller metanol


   
SvaraCitera

Cobrak:

eller metanol

man kör radiostyrda bilar på de..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

men om jag äter o sen sätter ingång o dricker sprit hur snabbt tar de innan  man blir typ full o som roligast? haha

Så man är som roligast när man är full? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Så man är som roligast när man är full? 

aa lätt bara dricka på eller?


   
SvaraCitera