Aviseringar
Rensa alla

Intensivtoning.


Ämnesstartare

För ett tag sen (en och en halv månad sen) gjorde jag en intensivtoning (det visste jag inte då) och den blev bra, men gick ur nästan helt efter bara typ en vecka. vet inte om det berodde på att den satt skitdåligt eller om håret solblektes men i alla fall. nu var hela toningen borta i alla fall.
men så gjorde jag om det ikväll, samma toning och samma nyans. och resultatet blev på tok för mörkt så jag fick panik och tvättade och gjorde inpackningar och balsamerade om och om igen och jag såg färg i badkaret och i vattnet, men fast håret är torrt nu och allt ser jag inte direkt nån skillnad.

sen läste jag någonstans att intensivtoningar aldrig går ur, och någon annanstans att dom går ur efter ca 24 tvättar. vad stämmer egentligen? och förra gången gick den ju ur ganska snabbt, men kan det vara så den här gången att den sitter hårdare i och med att det är.. andra gången?
för jag vill fan inte bleka håret eller nån skit.


   
Citera
Ämnesetiketter

lol,du har nog köpt en färgning av misstag,älska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

lol,du har nog köpt en färgning av misstag,älska.

nej, det har jag inte. jag är inte dum i huvudet. [smile] jag har köpt en intensivtoning.


   
SvaraCitera

ruunar:

jag är inte dum i huvudet

verkar ju så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

verkar ju så

eh, jaha. för att?


   
SvaraCitera

ruunar:

eh, jaha. för att?

ruunar:

sen läste jag någonstans att intensivtoningar aldrig går ur

ruunar:

men gick ur nästan helt efter bara typ en vecka

ruunar:

ur efter ca 24 tvättar

vad tror du själv


   
SvaraCitera

Orkade inte läsa wall of text men toning går ur efter ett tag, intensivtoning ska väl antagligen hålla längre, eller så blir den starkare... Hur man nu tolkar namnet. Annars är det ju en permanent hårfärg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

vad tror du själv

MEN JAG VET INTE. det är därför jag frågar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera