Aviseringar
Rensa alla

Internationella kvinnodagen [party]


Ämnesstartare

I dag är det alltså alla kvinnors dag - grattis till er, halva befolkningen!

Hur har ni UM:are tänkt att fira idag? Gå barbröstade på stan? Eller kanske skriva arga blogginlägg om rabiata feminister och att den internationella mansdagen inte uppmärksammas lika mycket?

Själv ska jag gå på fest, anordnad av Bang, tillsammans med några kamrater samt stora delar av den svenska genusmaffian.
Dold text: Det är bara tillsynes en fest; egentligen är det subtil hjärntvätt.

Tjoho! [cheers]


   
Citera
Ämnesstartare

visste inte ens att den var idag [blush] eller hade glömt bort, kanske man ska säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Dold text:

ääjjj

Åh hade ej tänkt på att det är idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska kanske gå på en föreläsning och dylika aktiviteter. Jag hade velat gå på en demonstration, men den är kvinnoseparatistisk, och jag får icke-kvinnligt sällskap ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska på fäzt.
hinner inte vandring, annars hade jag gått en sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avis på din bang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

visste inte ens att den var idag [blush] eller hade glömt bort, kanske man ska säga

isola:

Åh hade ej tänkt på att det är idag.

[no-no]

amsi:

Jag ska kanske gå på en föreläsning och dylika aktiviteter. Jag hade velat gå på en demonstration, men den är kvinnoseparatistisk, och jag får icke-kvinnligt sällskap ikväll.

Det låter roligt, hoppas det blir fett.

glöm:

ska på fäzt.

glöm:

avis på din bang

Fäzt is the way to go [party]

Har inga biljetter dock, förköpet tog slut så snabbt, så får köa duktig med pöbeln [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer vara en relaterad aktivitet på förmiddagen i skolan idag som jag kommer attendera. Kanske firar med vin också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis

😀 😀 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska umgås med en kvinna.


   
SvaraCitera

Ska gå till psykologen en timme (fö fössta gången i mitt liiiv). Sedan vet jag inte vad jag ska göra under dagen. Något asvärt händer nog på något av de olika ställena jag känner till, ska kolla upp det.

I eftermiddag ska jag iaf soundchecka med kören typ fem. Hakar nog på dem till demon därefter. Sedan är det Ladyfest, där kören ska sjunga. Vi är det översta namnet på deras planscher, i stora bokstäver. Vi ska bara sjunga tre låtar, hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag börjar fira redan nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis, eller vad man ska kalla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är bjuden till slagsmål typ hehuheu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manifestation och öl är min gissning.


   
SvaraCitera