Aviseringar
Rensa alla

Internesprit


Skentrevlig:

Du har ju träffat mig trodde du visste hur gammal jag var!

[bigsmile]

Dold text: berättade för love om min fina tråd+ dina kommentarer igår[blush] är dock osäker på om han faktiskt förstod att det var han som enligt tråden var min drömman, el om han trodde att det var du[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har bara varit med och beställt från vingrossen[party]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

berättade för love om min fina tråd+ dina kommentarer igår är dock osäker på om han faktiskt förstod att det var han som enligt tråden var min drömman, el om han trodde att det var du

[blush][blush]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

[blush][blush]

[wink]

sen sa han ngt om att du hette något annat än ditt namn egentligen, men hörde ej vad han sa![shake][crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

sen sa han ngt om att du hette något annat än ditt namn egentligen, men hörde ej vad han sa!

Jag är känd vid många namn. Första gången någon använde mitt riktiga namn på min nya skola trodde jag de menade någon annan, fattade inte att de menade mig först för att alla kallar mig sågen här [blush]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Jag är känd vid många namn. Första gången någon använde mitt riktiga namn på min nya skola trodde jag de menade någon annan, fattade inte att de menade mig först för att alla kallar mig sågen här

aha, var det kanske det han sa var ditt "riktiga" namn?[bigsmile]
btw, varför "sågen"?[surprised]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

aha, var det kanske det han sa var ditt "riktiga" namn?
btw, varför "sågen"?

Jag har suttit inne på ungdomsanstalt 6 månader [sad]. Fick smeknamnet där, sen började jag skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Jag har suttit inne på ungdomsanstalt 6 månader [sad]

:O:O:O *nyfiken*

du känns inte som en sån typ. fast kanske är fördomsfull.


   
SvaraCitera

Stringburka:

du känns inte som en sån typ. fast kanske är fördomsfull.

[blush] Jag brukade dra den för folk som frågade om smeknamnet på skolan, förvånansvärt många trodde på det.

Nej men alltså. Sanningen är mycket mindre dramatisk!

Jag tog med en såg typ första dagen i skolan då någon sa att de behövde verktyg till att bygga en lådbil för något nollegrejs. Kom dit, drog upp en stor såg och sa typ: någon som behöver en såg lr? [wink][wink][wink][wink]. Så säger alla typ eyy sågen, efter det fastnade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Jag tog med en såg typ första dagen i skolan då någon sa att de behövde verktyg till att bygga en lådbil för något nollegrejs. Kom dit, drog upp en stor såg och sa typ: någon som behöver en såg lr? [wink][wink][wink][wink]. Så säger alla typ eyy sågen, efter det fastnade det.

känner igen det där, undrar om du berättat det innan.


   
SvaraCitera

Stringburka:

känner igen det där, undrar om du berättat det innan.

Hmm... det är möjligt! Förresten, var du moderator då jag & makarooner var i göteborg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Hmm... det är möjligt! Förresten, var du moderator då jag & makarooner var i göteborg?

Ja? Har varit mod ett bra tag nu.


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Jag har suttit inne på ungdomsanstalt 6 månader . Fick smeknamnet där, sen började jag skolan.

Skentrevlig:

Nej men alltså. Sanningen är mycket mindre dramatisk!

tänkte väl[bigsmile]


   
SvaraCitera