Aviseringar
Rensa alla

Internetmodet att säga att rumpor är feta och mena något positivt


Ämnesstartare

Har ni sett det? Folk som kommenterar rumpor av alla olika slag och säger saker i stil med "I wanna spank her fat ass" eller "look at that fat ass walking, it's talking to you" eller helt enkelt "I love your fat ass".

Alltså, ordet "fat" har blivit något positivt när man ska beskriva en flickas rumpa. Det handlar inte om löst sladder och daller utan om en stor, fyllig rumpa som ser mjuk ut.

Eller så är det jag som är inne på för många amerikanska forum.


   
Citera
Ämnesstartare

Det ses nog bara som positivt i feeders ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

feeders

Vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har blivit ett slang så innebörden är ej att något är fett.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

har blivit ett slang så innebörden är ej att något är fett.

Fast man säger ju inte så om små taniga rumpor, utan dom måste ha en viss volym och mjukhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Fast man säger ju inte så om små taniga rumpor, utan dom måste ha en viss volym och mjukhet.

douchebags som säger "I wanna spank her fat ass" eller "look at that fat ass walking, it's talking to you" tänker nog inte på volymen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Vad är det?

En form utav långsam mördare eller iaf sadist, skulle jag nästan påstå. Om det pågår i stor och överdriven skala[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

douchebags som säger "I wanna spank her fat ass" eller "look at that fat ass walking, it's talking to you" tänker nog inte på volymen.

Vad skulle dom annars tänka på?

isola:

En form utav långsam mördare eller iaf sadist, skulle jag nästan påstå. Om det pågår i stor och överdriven skala

OK... då förstår jag inte alls din koppling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

OK... då förstår jag inte alls din koppling.

En feeder är någon som propsar på att partnern/kompisen/vemdetnuär ska äta och bli kraftigt överviktig.
Fysiskt matar när personen blir för stor för att äta själv osv. Utan hänsyn till de skadliga aspekterna med övervikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Vad skulle dom annars tänka på?

att de är dumma i huvudet och har inget annat att göra så de kan lika väl fylla ut meningen med "fat" eller... "yo"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En feeder är någon som propsar på att partnern/kompisen/vemdetnuär ska äta och bli kraftigt överviktig.

Jaha, du menar så. Nej, det tror jag inte alls stämmer. Jag tror det mer är som så att en del killar gillar stora, mjuka rumpor som INTE är feta, men eftersom stora, mjuka rumpor ändå har ganska mycket fett i sig så kallar man dom för "fat ass" i positiv benämning. Det är iaf så jag uppfattat det.

Här har vi en bild som passar perfekt för den positiva kommentaren "I'm gonna spank her fat ass and ride the wave":

Image

En stor och fyllig rumpa som ändå inte är fet i ordets rätta bemärkelse.

Alltså, ordet "fat" har en annan innebörd än "fet".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja veta vad det är för forum du är inne på[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Skulle vilja veta vad det är för forum du är inne på

Just den där bilden hittade jag på ett tyskt forum där man ägnade en tråd åt att kommentera att hon har en fet rumpa - på ett positivt sätt!


   
SvaraCitera