Aviseringar
Rensa alla

Internetpojken är efter mig, vad göra?[cry] (läs det viktigaste stycket - det tredje stycket - för mer info)


Ämnesstartare

Det här upprepas hela tiden.
Snackar med folk över internet och sedan vill de träffa mig, har flera gånger vart rädd för att de ska börja tycka om mig för mycket... Rädslam har uppkomit pga. olika anledningar.
Har hittills träffat två, från internet, i verkligheten.
När jag träffade den ena låtsades jag vara någon annan för jag ville inte att han skulle tycka om mig.
Det slutade med att jag sedan blev kär i honom men jag vågade inte utveckla våran relation och jag kunde heller inte då jag var tillsammans med någon (fastän jag inte var/är kär). Han tröttnade på att jag inte var mig själv och därav blev jag utnyttjad och dumpad.

När jag träffade den andra var situationen dock omvänd och även då fick jag dissen, för våra livssituationer var för olika.

Nu till problemet; för ett par år sen under något sommarlov mötte jag någon på internet och vi började snacka via msn.
Eftersom att jag då inte var på gränsen till sociopat så hade jag, till skillnad från nu, ett socialt, fungerande liv så jag satt vid datorn på nätterna.
Den här killen brukade sitta uppe för att chatta med mig.
Började ana att han inom en snar framtid skulle börja gilla mig och jag tänkte att jag säkerligen skulle kunna känna likadant och det blev allt mer självklarare med nätterna ända tills den natt då jag såg bilden. Det var han.
Jag fick som tur ingen hjärtattack och det är en av många anledningar till varför jag fortfarande tror på att det existerar en Gud.
Hur som helst så bestämde jag mig för att bryta kontakt med honom. Slutade höra av mig helt enkelt.
Efter något år kom jag på att tänka på honom och sökte upp honom. Vi började prata igen och han berättade flera gånger att han tänkt på mig och ville träffas osv.
Han hade till och med frågat folk som de kände någon med mitt namn...
Läskigt. Gillar inte sådant... Det är Mitt jobb att jaga killen.
Aja, för ett tag sen fick jag ett erkännande från honom. Han sa att han varit jätteförälskad i mig.
Är så rädd för att jag inte ska kunna besvara kärleken.
Jag är för ytlig[cry]

Hur hade ni gjort?
Dold text: obs att jag inte kan fly den här gången!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Glömde nämna:
Nu för tiden hänger jag mycket på internet för att jag inte klarar av verkligheten... Sen frågar vissa om jag vill ses... Det finns ju en anledning (flera anledningar) bakom mitt 24/7-datorsittande.
[tired]
Notera även att jag inte vill veta vad det är för fel på mig för det vet jag redan och det är värt att nämna:
Jag lider av ångest och depression.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan inte vara lätt att vara gay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Det kan inte vara lätt att vara gay.

e ej gay
du vet ju det där!


   
SvaraCitera

Karbunkel:

Det var han.

Vem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karbunkel:

du vet ju det där!

Vad pratar du om ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Det kan inte vara lätt att vara gay.

Sant så sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Vem?

´Vadå vem ?


   
SvaraCitera

Karbunkel:

det blev allt mer självklarare med nätterna ända tills den natt då jag såg bilden. Det var han.

Skulle det inte vara han - som du pratade med?

Du får det att låta som om det var.. eh.. någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Skulle det inte vara han - som du pratade med?

förstår inte din fråga


   
SvaraCitera

Karbunkel:

förstår inte din fråga

Jobbigt [shake]
Let's pretend it never happened.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Let's pretend it never happened.

Vilket?


   
SvaraCitera