Aviseringar
Rensa alla

Internets mörka sida


Finns psykiskt sjuka människor på internet också, stör man sig på dom så vad man än gör ge dom ingen chans att få uppmärksamhet! 


   
SvaraCitera
Draug

Galenskap är intressant det med. Om bara genomgoda och och sanningsenliga personer befann sig på nätet skulle det bli rätt tråkigt i längden.


   
SvaraCitera

Om man tror att Flashback är det mest extrema på internet så sover man nog gott om natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna: Antar att det är samma troll som hängt här och även på flashback, använde han 100 miljoner youtubeklipp som källor i varenda tråd och förbannat massa dryga smileys?

Har han hängt här? Vad har han för namn? Din beskrivning stämmer in på han jag pratar om. Här har du hans Fragbite konto:  http://fragbite.se/user/239331/hare-krishna

Schism: Vet inte hur genuin du själv är, men Hare Krishna-medlemmen du hänvisar till trollar bara.

Jaha okej, jag förstod först inte vad du menade med ''dödsguden'', trodde du menade någon annan men nu förstår jag


   
SvaraCitera

Resurrectio: Har han hängt här? Vad har han för namn?

ja det är han, dödsguden/död o återfödd och fler namn jag inte minns


   
SvaraCitera

Resurrectio: ar han hängt här? Vad har han för namn?

http://ungdomar.se/profile/doedsguden

Morgonstjärna: ja det är han, dödsguden/död o återfödd och fler namn jag inte minns

Han har väl bara gått under namnet dödguden på UM.


   
SvaraCitera

My dreams are her: Han har väl bara gått under namnet dödguden på UM.

rätt säker på att han haft andra namn i forntiden


   
SvaraCitera

Man tänker lite såhär

Resurrectio:
Så. jag är ny på denna sida. Förut har jag hängt lite på Fragbite och andra communities. Något som jag märkt med internet är att de mest märkliga människor gör sig synliga. Flashback är kanske det bästa men också det mest extrema exempel så jag vet inte riktigt om det räknas. Där är allt en konspirationsteorier speciellt i forunmet för politik. När jag hände vid fragbite var det en del dryga och omogna människor men också riktiga galningar. Uppenbarligen finns det troll, men mer därtill. På Youtube är det samma sak men tusentals videos om ''illuminati'' och ''en ny världsordning''. På Fragbite fanns (och finns fortfarande tror jag) en Hare Krishna medlem och ständigt malde på om massor att månlandingen var fejk osv. Inte i ett inlägg. Inte i en tråd. Utan TUSENTALS inlägg. Och det var inga korta inlägg utan väldigt långa och välformulerade.

VAD är det som gör att människor tror på sånt? För som jag förstår det så handlar det knappast inte bara om troll utan folk som faktiskt TROR på ex. illuminati som skriver spalt efter spalt om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: http://ungdomar.se/profile/doedsguden

Jag visste inte att han hade så många nick. Gjorde lite research.

Han har nästan 4,000 inlägg enbart här på UM. 7,800 inlägg på Flashback. 7,000 inlägg på Fragbite. 2,000 inlägg på Familjeliv. Sedan har han säkerligen flera användare med ännu fler inlägg men som blivit bannade. Sedan har han på sin hemsida ''snilleblixten.net'' sjukt långa inlägg som dateras tillbaka till år 2008.

Varför..... och vem... tusan... är.. denna snubbe?


   
SvaraCitera

Resurrectio:
Så. jag är ny på denna sida. Förut har jag hängt lite på Fragbite och andra communities. Något som jag märkt med internet är att de mest märkliga människor gör sig synliga. Flashback är kanske det bästa men också det mest extrema exempel så jag vet inte riktigt om det räknas. Där är allt en konspirationsteorier speciellt i forunmet för politik. När jag hände vid fragbite var det en del dryga och omogna människor men också riktiga galningar. Uppenbarligen finns det troll, men mer därtill. På Youtube är det samma sak men tusentals videos om ''illuminati'' och ''en ny världsordning''. På Fragbite fanns (och finns fortfarande tror jag) en Hare Krishna medlem och ständigt malde på om massor att Månlandingen var fejk osv. Inte i ett inlägg. Inte i en tråd. Utan TUSENTALS inlägg. Och det var inga korta inlägg utan väldigt långa och välformulerade.

VAD är det som gör att människor tror på sånt? För som jag förstår det så handlar det knappast inte bara om troll utan folk som faktiskt TROR på ex. illuminati som skriver spalt efter spalt om detta.

Helt korrekt kära vän:
.
.

KOMMENTAR? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Vet inte hur genuin du själv är, men Hare Krishna-medlemmen du hänvisar till trollar bara.

Trollar?

Är du på riktigt?

Att jag till exempel här vetenskapligt bevisar att jorden är platt, hur får du det till trollning?

https://snilleblixten.net/2016/09/30/jorden-ar-platt-bevisas-nu-av-laserexperiment/

:whoco5::whoco5::whoco5:


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Tycker snarare det är kriteriet för att kunna kallas ett riktigt troll. De flesta 'troll' är bara tramsanvändare och provokatörer.

Jag är 100 % säker. Varför finns han bara på internet, tex, med en enda visningsbild, identiska trådar på flera olika forum, käck attityd, ovillig att svara på PM och ge någon som helst vink om sitt förmodade irl-engagemang? Känns inte vidare Hare Krishna, om du frågar mig. Tumme upp

Ovillig att svara på PM?

Nu ljuger du värre än en häst travar!

Är det nån som är känd för att svara på alla PM och alla kommentarer, så är det undertecknad!


   
SvaraCitera

Resurrectio:

Jag visste inte att han hade så många nick. Gjorde lite research.

Han har nästan 4,000 inlägg enbart här på UM. 7,800 inlägg på Flashback. 7,000 inlägg på Fragbite. 2,000 inlägg på Familjeliv. Sedan har han säkerligen flera användare med ännu fler inlägg men som blivit bannade. Sedan har han på sin hemsida ''snilleblixten.net'' sjukt långa inlägg som dateras tillbaka till år 2008.

Varför..... och vem... tusan... är.. denna snubbe?

För att utbilda människor kring det andliga och för att avslöja alla bluffar som Big Bnag, emolutionen etc, ateistiska slump- och hokuspokusteorier som inte gör någon lycklig...

Hare Krishna! Hjärta


   
SvaraCitera