Aviseringar
Rensa alla

Intervju, haha


Ämnesstartare

Lounge fact:

fast så ser nog de flesta ut här

jag ser ut så just nu hahaha men det är helg och då är det ok

men vad händer om du inte går på intervjun? blir ams arga då? [sad]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ogge ahHAHAHAH

Sett filmen? <3

Lider förresten verkligen med dig... Dött varje gång jag fått såna sunkiga jobb jag varit tvungen att söka. Men har också skickat in världens junk för att slippa svar... jag hade mer tur än du dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag ser ut så just nu hahaha men det är helg och då är det ok

men vad händer om du inte går på intervjun? blir ams arga då?

aaa lr hur, sitter i min nersvettade stickade röda tröja och träningsbyxor [cool]

jag veeeet inte, men bättre att ta det säkra före det osäkra (vet inte om de skulle få reda på det) och vill inte förlora mina cäsh liksom

hönzgoggel:

Sett filmen? <3

nää [bigsmile] ska

hönzgoggel:

Lider förresten verkligen med dig... Dött varje gång jag fått såna sunkiga jobb jag varit tvungen att söka. Men har också skickat in världens junk för att slippa svar... jag hade mer tur än du dock.

hahaha ah, alltså skulle ju inte heller fått svar om jag bodde i sthlm. men här finns det väll typ 3 arbetssökande personer [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag veeeet inte, men bättre att ta det säkra före det osäkra (vet inte om de skulle få reda på det) och vill inte förlora mina cäsh liksom

ah du får såntdär bidrag från dom? inte värt att riskera kanske [sad]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

nää [bigsmile] ska

Finns ingen som jämför sig med den. [wink]

Lounge fact:

hahaha ah, alltså skulle ju inte heller fått svar om jag bodde i sthlm. men här finns det väll typ 3 arbetssökande personer [rolleyes]

[bigsmile] Borde dock finnas fler arbetslösa men dom kanske mest såsar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha dör på allas kommentarer [bigsmile] kan så se det framför mig ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah du får såntdär bidrag från dom? inte värt att riskera kanske

ah presajsly

hönzgoggel:

Borde dock finnas fler arbetslösa men dom kanske mest såsar?

aaa [crazy] sedan är det de som såsar mer diskret (jag)

kennyman:

hahahaha dör på allas kommentarer kan så se det framför mig ..

[bigsmile] hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata om att du har väldigt svårt att hålla tider, men inte ser detta som ett problem då donken är så populär att folk inte kommer ha någonting emot att vänta tills du dyker upp.
Nämn också att du stammar när du är stressad och att lukten av kött ibland får dig att kräkas.
Glöm inte att smsa under intervjun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Prata om att du har väldigt svårt att hålla tider, men inte ser detta som ett problem då donken är så populär att folk inte kommer ha någonting emot att vänta tills du dyker upp.

hhahahaha, kan tänka mig intervjuarens min

isola:

Nämn också att du stammar när du är stressad och att lukten av kött ibland får dig att kräkas.

aaa och hur jag eg hatar multikommersiella företag men jag måste ha cashen [bigsmile][bigsmile]

isola:

Glöm inte att smsa under intervjun.

ja ba pling pling "ojdå jag glömde stänga av ljudet" och sen ba *helt inne i att smsa* [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja ba pling pling "ojdå jag glömde stänga av ljudet" och sen ba *helt inne i att smsa* [bigsmile]

"Oj heh, det är min pojkvän. Han är jättesnäll. Det är okej om jag ger honom gratis mat va? Han jobbar här i närheten, så han skulle kunna komma varje dag."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

"Oj heh, det är min pojkvän. Han är jättesnäll. Det är okej om jag ger honom gratis mat va? Han jobbar här i närheten, så han skulle kunna komma varje dag."

hahhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahhaha

Kommer på tusen grejer till. Känns som om jag skulle äga på att inte få jobb. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kommer på tusen grejer till. Känns som om jag skulle äga på att inte få jobb.

aaa man kan liksom normen så bra så då äre lätt att tänka allt man inte bör göra [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får gärna gå istället för mig isola [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa man kan liksom normen så bra så då äre lätt att tänka allt man inte bör göra [crazy]

Precis. Men jag är "överlärd" med normer kanske. [sad][sad][sad][sad]
Då vill man bara släppa loss och typ kissa på intervjuarens skrivbord. [blush]


   
SvaraCitera