Aviseringar
Rensa alla

Intervjuades i radio idag.


Ämnesstartare

Vad tycker ni? [party]

Rösten på killen som intervjuade mig <3

Edit: Jag är då Erik Thor. X)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

HAHAH RÖSTEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Osv.


   
SvaraCitera

Gullig röst, och ganska bra på att snacka förutom "och så vidare, och så vidare, och så vidare". [crazy] Hade röstat på dig när du blir politiker om du inte varit så knäpp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Vad tycker ni?

du är väldigt söt [blush]


   
SvaraCitera

''men nu har vi en gäst i studeån'' ahahahahahaha, har den människa ansiktet i en michelindräkt eller? [blush][blush][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Du kan få gå med i Grön Anarki när du bestämmer dig för att bli grön på riktigt. [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

TL;DW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHHAHA HANS RÖST

gillar norrländskan förresten ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Vad tycker ni? [party]

Blev väldigt många "Och så vidare".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Du kan få gå med i Grön Anarki när du bestämmer dig för att bli grön på riktigt. [wink][wink][wink]

Haha. Min kompis i GU Boden har blivit anarkist. 😛 hänger helt plötsligt på massa anarkistsidor och allt möjligt. Nå, vi är ju partiet man är med i isåfall. Till och med peter eriksson, vårat språkrör har erkänt att det förekommer.

Buddah:

Blev väldigt många "Och så vidare".

Min dåliga vana. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

HAHAH RÖSTEN


   
SvaraCitera
Åtta

En stund trodde jag att du bara satt extremt still. Sedan insåg jag att det var en stillbild. [blush]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Haha. Min kompis i GU Boden har blivit anarkist. 😛 hänger helt plötsligt på massa anarkistsidor och allt möjligt. Nå, vi är ju partiet man är med i isåfall. Till och med peter eriksson, vårat språkrör har erkänt att det förekommer.

Vore ju trevligt om lite vettiga element dök upp i GU och Miljöpartiet. [cool] Grön Anarki är dock fortfarande coolast!


   
SvaraCitera

Sött. [smile]


   
SvaraCitera