Aviseringar
Rensa alla

intim piercing


Ämnesstartare

har ater igen kommit pa tanken att gora en intim piercing.har funderat pa det innan men hade inga tidigare piercingar da.har nu en i tungan och brostvartan.men grejen ar nu hur jag ska beratta detta for min man? jag har fyra tattueringa och aven 7hal i oronen.och min alskade ar en clean cut kid, inga tattueringar eller piercingar.han gillar allt jag har nu, men hur skulle han ta en intim piercing?ar det lite for mycket?


   
Citera

Min pojkvän tycker att alla piercingar är skitfula, men just intimpiercing skulle han inte ha någonting emot [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Min pojkvän tycker att alla piercingar är skitfula, men just intimpiercing skulle han inte ha någonting emot

jag har hort manga ganger att killar inte haft natt emot det, men ar anda lite laskigt.hur ska jag ta upp det liksom.


   
SvaraCitera

muttis:

jag har hort manga ganger att killar inte haft natt emot det, men ar anda lite laskigt.hur ska jag ta upp det liksom.

Säg bara att du vill ha en piercing 😛


   
SvaraCitera

Unexpected:

men just intimpiercing skulle han inte ha någonting emot

Jag är nog tvärtom, alla piercingar och tatueringar är okej, men just fittan får gärna vara clean.


   
SvaraCitera

muttis:

men grejen ar nu hur jag ska beratta detta for min man?

Anser du alvarligt, att tioåringar på UM kan ge dig dom svar du behöver?


   
SvaraCitera

eh,vill du ha en piercing så tar du en piercing,inte direkt ett livsavgörande beslut i en relation :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Anser du alvarligt, att tioåringar på UM kan ge dig dom svar du behöver?

jag baserar inte mina beslut pa vad folk har skriver, jag vill bara ha en opinion i allmanhet fran folk.spelar ingen roll om de ar tio ar.kanns battre att fraga har an att ga runt med en enkat pa stan och fraga hur folk skulle reager om deras andra halft ville skaffa en intim piercing.

by the way hade jag nog inte uppskattat om min alskling ville skaffa sig en,manintimpiercingar ar nasty, sa darfor fruktat jag att han har samma tankar om kvinnor.men det kan jag ju inte ta reda pa utan att fraga honom, vilket jo jag ar medveten om.


   
SvaraCitera

muttis:

ar det lite for mycket?

börja prata om dt allmänt bara & se vad han tycker.,men i slutändan är dt din kropp och du bestämmer


   
SvaraCitera

Tözen:

eh,vill du ha en piercing så tar du en piercing,inte direkt ett livsavgörande beslut i en relation :S


   
SvaraCitera

klart han skulle dumpa dej, du visar ju kussimurran för någon annan[no-no][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väd sägs om: gör vad fan du vill? orka tänka på vad nadra tycker


   
SvaraCitera

shorty00:

väd sägs om: gör vad fan du vill? orka tänka på vad nadra tycker

Threadnecro!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bah, han gillar väl din fitta oavsett hur den ser ut? Säg bara "du, jag ska pierca mig", that's it.


   
SvaraCitera

fittpiercing måste va det skabbigaste

tyder på att man är en äkta idiot faktiskt

vidrigt osmakligt korkat....


   
SvaraCitera