Aviseringar
Rensa alla

intressant


Ämnesstartare

CL tillbaka. gjorde ingen tråd igår då matcherna vara avgjorda innan de ens började

dock mer spännande idag. milan mot arsenal. zlatan mot van persie. tror och hejar på arsenal

nästa vecka real mot cska och napoli mot chelsea!!!!!!! iiiiiiiiiii [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Undrar om Henry får göra ett sista avtryck?


   
SvaraCitera

Ja det var ju jävla roligt det här! Imponerande Arsenal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh har hängt tillräckligt länge på um för att gissa direkt vad trådarna vissa användare skapar handlar om. [love] Förlåt om jag töntar er tråd men ja. Finner det mysigt [bigsmile] Du får överraska mig och skriva om mat eller naturvetenskap någon gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zlatan mot Arsenal är ett lyckat förhållande.


   
SvaraCitera

Tyvärr är det väldigt många nuförtiden som har det lätt mot Arsenal. Det gör ont att se. Till och med Yakubu kan ju ha lekstuga mot dem. Kanske börjar bli dags för Wenger att låta nån annan ta över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Undrar om Henry får göra ett sista avtryck?

tyvärr [sad]

El Guaje:

Ja det var ju jävla roligt det här! Imponerande Arsenal.

haha vilket skitlag. här tror man på dem och så gör dem såhär. godnatt arsenal

El Guaje:

Kanske börjar bli dags för Wenger att låta nån annan ta över.

ja är nog dags nu

Schism:

Zlatan mot Arsenal är ett lyckat förhållande.

faktiskt

genus:

inner det mysigt Du får överraska mig och skriva om mat eller naturvetenskap någon gång.

skjuter hellre skallen av mig kompis


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha vilket skitlag. här tror man på dem och så gör dem såhär. godnatt arsenal

Mm det gör ont. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Mm det gör ont.

haha nja. gillar varken arsenal eller milan. blev glad över att se en duktig zlatan dock och känns som om milan har bättre chans mot barca än arsenal.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

blev glad över att se en duktig zlatan dock och känns som om milan har bättre chans mot barca än arsenal.

Ja skulle Milan och Barcelona mötas skulle det kunna bli kul! Och gillar inte heller Arsenal i vanliga fall men det gör ont att se en sån fin klubb bli sämre och sämre för varje år.

Dessutom måste jag önska alla italienska lag olycka så de inte tar in på Tyskland igen. Viktigt! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja skulle Milan och Barcelona mötas skulle det kunna bli kul! Och gillar inte heller Arsenal i vanliga fall men det gör ont att se en sån fin klubb bli sämre och sämre för varje år.

haha ser hellre att barca får typ chelsea isåfall eller bayern. tror de lär krossa milan faktiskt. ja det är synd, missar arsenal CL också så lär ju kanske wenger sparkas och kanske van persie lämna, kan bli ett helvete

ja det är såna jobbiga dilemman man har nu. jag vill att det ska gå dåligt för de italienska lagen men är synd om inter och jag gillar napoli och hejar på dem mot chelsea

är svårt [sad]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

ja det är såna jobbiga dilemman man har nu. jag vill att det ska gå dåligt för de italienska lagen men är synd om inter och jag gillar napoli och hejar på dem mot chelsea

Ja Napoli vill man gott! Det är nog ingen större katastrof ändå. Tyska ligan kommer fortsätta gå framåt och det är nog snarare engelsmännen som får se upp för att inte tappa på rankingen i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja Napoli vill man gott! Det är nog ingen större katastrof ändå. Tyska ligan kommer fortsätta gå framåt och det är nog snarare engelsmännen som får se upp för att inte tappa på rankingen i framtiden.

ja napoli är en klubb man inte kan tycka illa om faktiskt. nää tror inte det, tror tyskarna kan bli extremt farliga. Dortmund blir bara bättre och lär skärpa sig nästa år i CL och så är även schalke tillbaka. i Italien är det typ kaos ju med Inter

Haha ja engelsmännen får passa sig asså. alla engelska lag kan ju ryka i åttondelen


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Dortmund blir bara bättre och lär skärpa sig nästa år i CL och så är även schalke tillbaka. i Italien är det typ kaos ju med Inter

Jepp Dortmund har fått lite rutin nu med europaspel och blir att räkna med framöver. Då har de troligtvis två stabila lag i CL. Sen där bakom finns Leverkusen, Schalke, med flera. Så det ser lovande ut även om årets europaspel inte varit någon succe för tyskarna.

patrick bateman:

Haha ja engelsmännen får passa sig asså. alla engelska lag kan ju ryka i åttondelen

Ja det vore riktigt illa. Och framtiden ser heller inte så ljus ut för dem. Lite synd men det går upp och ner för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arsenal fick pisk så att det sjöng om det, oj. Arsenal är lite konstiga nuförtiden, ibland spelar de skönfotboll och kör över lag och ibland händer det som hände mot Milan, synd. Gillar Arsenal. Dock är det en fröjd att se Milan spela så som de gjorde. En sådan anrik klubb som Milan skall spela sådär, de skall vara i fotbollens finrum. Och zlatan, han njöt av varje minut, det var fint att se hans spel, som han bevisade det för de uppnosiga engelska journalisterna.

Hoppas att det går bra för de italienska klubbarna framöver. Speciellt Milan, Zlatan förtjänar sin “jävla champions”, hade varit ett perfekt slut på denna framgångssaga han haft ute i Europa. Forza!


   
SvaraCitera