Aviseringar
Rensa alla

Intressant artikel om "nice guys"


Ämnesstartare

Nej, jag är bara konstig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feel:

bra att vi inte generaliserar här inte

Du generaliserar minst 100 gånger per dag utan att märka det [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte det stämmer


   
SvaraCitera

Sjukt träffande i mitt fall (iaf om man pratar om mig för drygt ett år sen), läskigt, och lika pinsamt som läskigt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orcite:

Jag kopiera inte alla punkter för jag orkar inte men ingenting av detta passar inte på mig. Dessa punkter som jag har läst här nedan, ingenting av dessa passar in på mig från flera mil

mannen shit, lär dej prata [crazy]


   
SvaraCitera
orcite

Tickstart:

mannen shit, lär dej prata [crazy]

Det kan jag 😛 Är rätt kass på att skriva dock.

Skrivspråk o talspråk är föööör olika för mig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*You never know if a Nice Guy really likes you for who you are, or if he has glommed onto you out of desperation because you actually paid some kind of attention to him.
*They are so desperate to please that they put aside their own needs

så är jag just nu :/. har för många vänner som jag inte tycker om egentlggen men är med ibland bara för att inte vara ensam. men försöker verkligen utveckla dessa relationer till goda relationer.

*place the object of their desire on a pedestal.
*Instead of appreciating her, they worship her.

typiskt mig förut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra på att låtsas i alla fall [ops]


   
SvaraCitera

Jag känner mig träffad.

dock inte det här om att jag inte skulle gilla mig själv. Eller att jag skulle vara med en "flickvän" enbart för att hon lade märke till mig. Jag blir kär på riktigt.

en del gjorde faktiskt lite ont att läsa.


   
SvaraCitera

Finns det något ''nice girls''? Eller blir man det automatiskt om man klär av sig?...


   
SvaraCitera

Sagitta:

Finns det något ''nice girls''? Eller blir man det automatiskt om man klär av sig?...

Tjejer har inget behov av att vara ''nice girls'', för killar är generellt för pantade för att fatta att det inte är nån bra idé att vara en ''nice guy''. Om den ena är en sak så behöver liksom den andra inte va det [crazy]


   
SvaraCitera

salem1:

Tjejer har inget behov av att vara ''nice girls'', för killar är generellt för pantade för att fatta att det inte är nån bra idé att vara en ''nice guy''. Om den ena är en sak så behöver liksom den andra inte va det [crazy]

Men jag gillar inte att dela in killar i stereotyper, som ''nice guys'' och ''bad guys''.


   
SvaraCitera

Men wtf. [tard]

Sagitta:

Finns det något ''nice girls''? Eller blir man det automatiskt om man klär av sig?...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det inga mellanlägen? Jag är nog vad som skulle kallas en "nice guy" men jag är varken osäker på mig själv (i de sammanhangen - att vara medveten om sina begränsningar och att vara osäker är olika saker), eller överdriver klängig för det mesta.

Anledningen till att jag tror att många kvinnor tycks dras till rövhål är just att... många kvinnor tycks dras till rövhål. Har flera tjejkompisar som gång efter gång blivit ihop med idioter, trots att man (med rätta) påtalat att de är idioter innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Finns det inga mellanlägen?

Alltså, jag skulle nog påstå att en "nice guy" är en stående benämning på just en sådan där kille och inte helt enkelt ska översättas till "trevlig kille". Du är förmodligen inte en "nice guy" utan det senare.


   
SvaraCitera